Veulen84 schreef:marilouise schreef:Gevalletje jaloers of weinig werk?
Misschien kan je als gedragstherapeut eens een bezoekje brengen, beestje ziet er doodongelukkig uit![]()
Stel de pony weegt nu 265 kilo wat aannemelijk is, misschien nog wel wat meer, dan moet je eens goed naar ts kijken die haalt de 15% misschien maar net. Super combi
Ik heb genoeg werk, dankje(En denk je er om dat persoonlijke aanvallen niet mogen?)
Ik zeg niks over of het paard er doodongelukkig uit ziet. Dat ziet ie op de foto's en filmpje niet. Ik zie een ruiter die dolgelukkig is met z'n paard. Dat is tof echt wel. Ik vind het ook super leuk om zo'n paardje aan het werk te zien, en hij doet het ook leuk. Ik heb ook niet anders gezegd dan dat ze kwa gewicht eng op het randje schommelt en dat ik haar iets te lang vind voor hem. Dat is een observatie die ik maak.
Stel dat ie 265 weegt. Dan is de rekensom nog steeds bij 15% 40 kg en bij 20 is dat 53 kg.
Het is simpel op te zoeken dat iemand met ts d'r lengte onder de 45 kg ondergewicht heeft. Het normaal gewicht ligt tussen de 45 en 65 kg.
Het is gewoon zo dat we het allemaal zo leuk vinden dat ie het kan dat het lastig is om dan eerlijk te zeggen dat het allemaal wel erg op de grens zit. Blijkbaar mag dit soort dingen op bokt ook niet gezegd worden. Dan zijn we te overdadig kritisch en moeten we heel hard roepen dat het onzin is. Ik vond de opmerking van floor niet zo slecht en vond dat ook een reactie waard. Verder laat ik jullie genieten van een mooi paard. Want dat is ie wel gewoon.
Is zo'n rekensommetje ook van toepassing voor 2beners?
Dan zullen er denk ik heel veel mensen werkloos raken...