ik hou je dr aan hoor! over 5 jaar gaan we met zn 3e op bejaardenrit!
ene.. ik vind ti niet meer van het een dan het ander. kon je nog volgende week zaterdag?
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-13 16:45
Sajavado, prima hoor Net als dat we Aartje eraan houden dat ze haar schoen op eet als Fi geen Gouden Bokt Veulen wordt
Vandaag heb ik het draadje weg gehaald tussen Dais en Fiore en de rest van de paarden. Dat leverde natuurlijk weer prachtige plaatjes op, met deze als hoogtepunt!
De rest van de foTi's: Ti met zijn nieuwe touwhalster en mama met haar nieuwe touwhalster
Wat een leuke foto's! Nou ik begrijp je vriend volkomen! Jullie zijn gewoon maatjes geworden in die twee jaar En het is ook gewoon zoooo'n scheet van een paard Natuurlijk mag je hem niet weg doen
Anoniem
Geplaatst: 19-05-13 17:13
Gefeliciteerd! Wat een knapperd, en vooral echt onzettend leuke foto's van jullie samen.
Nog gefeliciteerd ! En wat een leuke halsters ! Ik wil dat ook nog eens voor mijn knollies,eentje heeft al wel een rhythmebead. Wat grappig die maten ! Mijn 2,5 jarig dexje was begin mei 147,5 cm en ik ben 178cm dus bijna gelijk hahaha
ik moet terug komen op wat ik eerder als antwoord gaf op de vraag op wie/wat lijkt ti t meest. en op die laatste foto's zie ik echt een mannelijke kees die in de bleek is geweest.
heel apart
ARCTN
Geplaatst: 20-05-13 21:02
Ti'tje!
Zo te zien voelt ie zich al beter of niet? Halster staan super leuk trouwens.
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 20-05-13 21:04
Mooi is ie geworden!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-13 21:46
Bedankt voor alle leuke reacties!
Daniquend, dat is dan wel hetzelfde inderdaad Ik heb de halsters overigens gekocht bij Horsebeads (Muzefee hier op Bokt), voor als je eens een kijkje willen nemen op haar site.
Sajavado, je hebt helemaal gelijk! Ti is echt een verbleekte mannelijke Kees. Kijk dit! Ti twee jaar, Dais 10 jaar (jammer dat ik erop zit, maar het is wel een mooie vergelijking )
En deze dan! Ti 6 weken en Ti 2 jaar
Rixtb, Ti voelt zich gelukkig weer helemaal het Ti'tje!!
Wat fijn dat hij zichzelf weer helemaal is! Top Leuke vergelijkings-foto's ook
Tjinta
Geplaatst: 21-05-13 09:02
sajavado schreef:
zie ik echt een mannelijke kees die in de bleek is geweest.
MZorro
Geplaatst: 21-05-13 09:28
Wauw wat een mooie pony heb je daar zeg :p En de 'baby-foto's', toen die zes maanden was. Echt om op te eten zo schattig! Heerlijke foto dat! Lekker van genieten!
Wat en leuke foto's zo! Hij lijkt echt op Kees zo zeg! Dezelfde houding en uitstraling een beetje ja! Echt leuk
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-13 18:50
Kijk dan!!
Ti heeft een beetje gekke verhoudingen zo, maar hij staat tegen het dijkje
Fi is een beetje bang van Ti. Als hij te dichtbij komt, huppelt ze weg, maar toen hij achter haar aan rende, bokte ze toch mooi naar hem
Ik wilde net weggaan van de wei, dus stopte met haar knuffelen, liep weg en toen liep ze mee, dus ik ging rennen, zij ook Nog even knuffelen, weer samen rennen en toen ik uit de wei was en weg liep, ging ze staan hinniken. Dan wil ik toch niet weg? Zelfs niet in dit weer....