Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prinslover schreef:Wat een knapperd he!Hij ziet er onwijs goed uit! Ik zie hem regelmatig voorbij komen op FB bij Elise, wat doen ze het samen goed. Hier ga je een fijn beest aan krijgen!
janouk schreef:Hij is gaaf en wat een mooie kleur.
Als je hem ooit kwijt wil, pb dan; ik kom hem graag halen. Deze spannen wij met plezier voor de koets in de dressuurring.
Seasons schreef:Hij is gaaaaaf![]()
![]()
En ook ik zie zijn naam aan als "Old Fart"Als ik een topic zie, dan denk ik, aahhh, daar heb je weer die mooie old fart
PsymaliPKA schreef:Ik heb hem denk ik gezien een paar maanden geleden, toen ben ik bij Marnix geweest en Elise heb ik ook gezien, omdat zij daar een fries had staan die ze wilde/moest verkopen. We zochten een recreatiepaard voor mijn zusje, maar uiteindelijk bleek de fries niet berijdbaar te zijn.
Jouw hengst is in ieder geval prachtig!
Nicole schreef:PsymaliPKA schreef:Ik heb hem denk ik gezien een paar maanden geleden, toen ben ik bij Marnix geweest en Elise heb ik ook gezien, omdat zij daar een fries had staan die ze wilde/moest verkopen. We zochten een recreatiepaard voor mijn zusje, maar uiteindelijk bleek de fries niet berijdbaar te zijn.
Jouw hengst is in ieder geval prachtig!
Ik weet niet hoeveel maanden dat is? Want hij staat daar nu 1 maand.
Maar als nog super bedankt