Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linnebill schreef:Daan, wat ben ik toch TROTS op jou en je super Bon!
Wat was het een MEGA gevoel toen jij daar stond met die twee oranje lintjes Heb nog die smile op mn hoofd ervan. En de meiden die alles maar van pappie en mammie krijgen gingen weg met een klein winstpuntje. Echt waar Daan jullie zijn echt een team, waar menig paardeneigenaar van kan dromen!! Het is een feest om naar jullie te kijken en net wat de jury zei; "Laat ze maar komen!!!!!"
Je pony is gewoon écht een dressuurpaard in het klein, en dat heb je helemaal zelf gemaakt! Ik weet zeker dat jullie die punt in het M1 gaan halen!
Toppers!
Percy schreef:Die meiden die ogenschijnlijk alles van papa en mama krijgen werken er waarschijnlijk ook keidhard voor, deze sneer is nergens voor nodig. Deze combinatie blijkt heel sterk, dat zal te danken zijn aan de aanleg van deze shetlander en de kunde van de ruiter. Ik heb daar grote bewondering voor. Je moet maar het lef hebben om met een shetlander te gaan starten. Deze durf maar ook de wetenschap dat ze het aankunnen maakt dat ik er van overtuigd ben dat hier een zeer goede combinatie staat.