4 winst in L2 met Bonfire tussen de paarden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Re: 4 winst in L2 met Bonfire tussen de paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 01:03

Gaaf dat je er nog op past. Ben zelf 38 en echt ponymens. Vond het vroeger al erg dat ik over moest op de d-pony's. Ooit een E-pony gehad, maar nu alweer 11jr gelukkig met een d. Danw el western gereden, maar goed.....
We hebben een shet van 95cm en zoonlief is al een tijd te groot. Maar de lol die we er van hebben nu voor de sulky is er niet minder om.
Onze shet staat als superbraaf bekend, maar ik ben ervan overtuigd dat het komt door normale omgang, opvoeding etc etc. Onze shet heeft 2jr weinig gedaan en toen hij voor de sulky mocht bloeide hij weer op, zijn echte werkers die pony's.

Ziet er goed uit en degene die het beste rijdt moet gewoon winnen. Succes verder!!

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 01:07

Ja ik zat al te wachten op een wedstrijd topic van jullie en nu heb ik hem gevonden!
Gefeliciteerd! :D
Hopelijk kan iemand volgende keer filmen, anders wil ik wel filmen? :o
-Heb alleen geen echte pro camera :+ -

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 02:06

linnebill schreef:
Daan, wat ben ik toch TROTS op jou en je super Bon!
Wat was het een MEGA gevoel toen jij daar stond met die twee oranje lintjes Heb nog die smile op mn hoofd ervan. En de meiden die alles maar van pappie en mammie krijgen gingen weg met een klein winstpuntje. Echt waar Daan jullie zijn echt een team, waar menig paardeneigenaar van kan dromen!! Het is een feest om naar jullie te kijken en net wat de jury zei; "Laat ze maar komen!!!!!"

Je pony is gewoon écht een dressuurpaard in het klein, en dat heb je helemaal zelf gemaakt! Ik weet zeker dat jullie die punt in het M1 gaan halen! :j
Toppers!

Die meiden die ogenschijnlijk alles van papa en mama krijgen werken er waarschijnlijk ook keidhard voor, deze sneer is nergens voor nodig. Deze combinatie blijkt heel sterk, dat zal te danken zijn aan de aanleg van deze shetlander en de kunde van de ruiter. Ik heb daar grote bewondering voor. Je moet maar het lef hebben om met een shetlander te gaan starten. Deze durf maar ook de wetenschap dat ze het aankunnen maakt dat ik er van overtuigd ben dat hier een zeer goede combinatie staat.

Niekje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 06:03

Percy schreef:
Die meiden die ogenschijnlijk alles van papa en mama krijgen werken er waarschijnlijk ook keidhard voor, deze sneer is nergens voor nodig. Deze combinatie blijkt heel sterk, dat zal te danken zijn aan de aanleg van deze shetlander en de kunde van de ruiter. Ik heb daar grote bewondering voor. Je moet maar het lef hebben om met een shetlander te gaan starten. Deze durf maar ook de wetenschap dat ze het aankunnen maakt dat ik er van overtuigd ben dat hier een zeer goede combinatie staat.

Ik snap dat de opmerking van linnebil wel aanvallend opgevat kan worden, zo is die niet bedoelt. Hij doelt meer naar een vrouwtje die mij flink afkraakte op die dag. Zij vond het belachelijk dat ik nog op een shetlander rijd, want ik was 'veel te groot'. Ik moest Bonfire maar verkopen, en op zijn minst een D/E pony ervoor terug kopen.
Ten eerste wil ik Bonfire absoluut niet verkopen, laat staan er een andere pony voor terug kopen OMDAT ik wedstrijden wil rijden. Zij betaalde het allemaal wel even voor haar dochter, maar ik betaal alles, en dan ook alles zelf. Het geeft je best een rotgevoel als iemand, je op die manier even flink de grond in wilt boren. Vandaar linnebill haar reactie :)

Maar, super bedankt voor je berichtje!! Ik vind het een groot compliment! :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:12

Super!! Gefeliciteerd met je punten!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:15

Wat zijn jullie een geweldige combinatie zeg! TOP!! :))

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:41

Waaaw gefeliciteerd zeg, wat doen jullie dat schitterend ! Ik duim heel hard voor dat M-debuut.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:42

Jeeeeej super shet :D Zoals ik zondag al zei ik vindt het super wat je doet tussen die grote saaie paarden :D

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:49

Dit vind ik nou écht leuk! :j
Super zeg wat jullie kunnen! :D

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:49

Wauw goedzo!

bir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:52

Wouw!!! Wat goed zeg! RESPECT!!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

G_entle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:57

super! echt een super combinatie :j

elbee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 08:12

Wat ontzettend gaaf! Lef om tussen de paarden te starten en wat goed dat je iedereen er uit hebt gereden.
Mijn dochter heeft ook een ontzettend brave, voorwaartse en werkwilligeshet. Helaas is zij veel te lang om nog te rijden, maar ze hebben veel plezier net mennen. Vaak horen we dat onze shet een uitzondering is, maar niet dus. Super leuk.
Nog heel veel succes en ik kijk uit naar je filmpje

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 08:25

Van harte gefeliciteerd zeg, wat een punten :oo
Als je met zo'n resultaat thuiskomt, dan moet die punt in het M een heel haalbaar doel zijn, gaaf! :)

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 08:50

Wauw, goed zeg!
Laat ze maar een poepie ruiken in de M!!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:10

klein maar fijn! *\o/*

van harte gefeliciteerd met je prijzen
het ziet er keurig uit en ik had ook wel die gezichten willen zien, de jouwe kan waarschijnlijk onder die andere paarden door lopen _O-

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:23

Zom zie je maar weer dat je niet altijd groot hoeft te zijn om zulke prestaties neer te zetten.
Klein maar fijn een goede pony met een goede amazone zegt el meer dan een goed paard met een minder goede amazone.
Jullie hebben je bewezen en ik geloof dat mensen nu wel door hebben dat shetten ook talenten hebben en niet alleen als grasmaaiers door gaan.
Mijn respect heb je in ieder geval

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:30

ah, Leuk om te zien!

mijn zus is niet zo van het 'openbaar' maken maar die heeft ook een shet van 1.10. laatst een m2 proef mee gedaan (onderlinge wedstrijd) en ze had een punt te pakken! *\o/*

ik heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen. ik vind dat bonnie heel netjes loopt! ga zo door!

LdJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:34

Super gedaan met de shet! *\o/* Dat geeft hier ook weer stimulans, nog iemand die ponyruiter is gebleven. :D En inderdaad, al dat commentaar dat je echt te groot bent maakt je soms wel even onzeker. Maar dan weer zulke super punten geeft je weer een megaboost denk ik. Gaaf hoor!

anOek_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:38

Wat super gaaf !
Hihi en ik twijfelde of ik niet te groot ben voor mijn nieuwe verzorgpony (aan de maat D-pony) met mijn 1,67m .. Veel succes in de volgende klasses !

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:40

Wat gaaf!!

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:43

Leuk hoor, fijn dat je met je shet nog zo lang vooruit kunt, en dat hij zo lekker getraind wordt, hij ziet er fantastisch uit !

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:48

Gaaf, gaaf, gaaf :D.

Gefeliciteerd!!!!!
Shetten-rulez :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:52

8-) *\%/* Echt geweldig! En ja wat had ik graag de gezichten van de rest willen zien zeg en eerlijk gezegd pies ik in mijn broek als ik jullie straks op de 1e plaats zie staan in het M of het Z ; laat ze een poepie ruiken hoor! You Go Girl!!! Zo zie je maar dat het echt alleskunners zijn de pukkies onder ons, mens en paard!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:56

Geweldig goed gedaan zeg! Ik vind jullie ook een vreselijk leuke combinatie om te zien, veel plezier nog samen!