Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LOLLYYwood schreef:Geweldig!
Hoop je hiermee iets te bereiken, of is het gewoon puur voor het plezier?
Snadrem schreef:LOLLYYwood schreef:Geweldig!
Voornamelijk voor de lolIk ben wel bezig met endurance-gericht trainen, maar daarbij wil ik dat mijn paard ook gewoon een beetje ervaring op doet met allerlei zaken. Ik hoop wel minimaal de 50 aan te gaan tikken qua snelheid, en ik heb denk ik al een ander geschikt pad gevonden
![]()
Carien87 schreef:Na je vorige topic en en dit filmpje gezien te hebben, ben ik nu echt fan
Wat genieten, doet me verlangen naar oude tijden. Geweldig!!!
Snadrem schreef:LOLLYYwood schreef:Geweldig!
Voornamelijk voor de lolIk ben wel bezig met endurance-gericht trainen, maar daarbij wil ik dat mijn paard ook gewoon een beetje ervaring op doet met allerlei zaken. Ik hoop wel minimaal de 50 aan te gaan tikken qua snelheid, en ik heb denk ik al een ander geschikt pad gevonden
![]()
Hitime, de batterij van de camera gaat drie uur mee. Je kan er zelf een geheugenkaartje in doen, ik heb er een van 16GB. Hij maakt filmpjes van 20 minuten en schakelt dan automatisch over naar een nieuw bestand. Ik kan dus bijvoorbeeld bij het vertrekken de camera aan zetten, twee uur rijden en bij terugkomst uitzetten. Dan heeft hij de hele rit opgenomen.
Leuk, al die reacties! En wat grappig dat het bij veel mensen echt voor een soort van "beleving" zorgt, echt heel leuk!
Charlot_te schreef:Toffe filmpjes! Heb na aanleiding van dit topic zelf ook een rollei action 100 aangeschaft. Maar ben nog even aan het stoeien met de grootte van de geheugenkaart. Heeft een 16 GB nog ruimte over na een rit van drie uur of zit hij dan aan z'n max? Las op een andere site dat de bestanden die de camera wegzet vrij groot zijn.
Katja schreef:Heerlijk om je paard zo in actie te zien.
Moet helaas wel zeggen dat de topsnelheid van de Endomondo app bij mij regelmatig niet klopt. Ik heb bijna altijd een hoge piek die incorrect is.