Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linnebill schreef:darwin schreef:Het blijft een stoer beest, ben benieuwd hoe die in het echt is Zaterdag![]()
Hoop dat we hem kunnen kunnen zien , want wij moeten om 10.30 rijden.
Dankjewel Esther! Lief van je hihi![]()
Wat jammer! Dan zie ik jullie ook niet rijden! Kom anders maar koekeloeren om het hoekje van de trailer hoor hihi
Maartje1990 schreef:Wat een mooi dier zeg! Prachtig ook met dat dat 'witte' lijf en die zwarte manen!!
Ga je de leidsels trouwens wel goed vastmaken als je dadelijk gaat mennen? Want zo horen ze niet te zitten. Ik word trouwens wel een klein beetje akelig als ik naar de (voor)hoeven van je pony kijk. Ze zijn onwijs steil en hij heeft hele hoge hielen waarop hij op de toon land wat pijnlijk voor hem is.
Maartje1990 schreef:Wat een mooi dier zeg! Prachtig ook met dat dat 'witte' lijf en die zwarte manen!!
Ga je de leidsels trouwens wel goed vastmaken als je dadelijk gaat mennen? Want zo horen ze niet te zitten. Ik word trouwens wel een klein beetje akelig als ik naar de (voor)hoeven van je pony kijk. Ze zijn onwijs steil en hij heeft hele hoge hielen waarop hij op de toon land wat pijnlijk voor hem is.