Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FriesWytske schreef:Ook met een tinker kun je lang en laag rijden. Dat is niet rasgebonden. Tja, en jou commentaar over dat ze met een korte hal snel achter de loodlijn gaan lopen, vind ik ook nergens op slaan. Dat ligt bijna altijd aan degene die er op rijd. Je kunt wel allerlei smoesjes gaan bedenken. Maar daar kom je er echt niet mee.
En zoals je bij mij hebt gelezen, ben ik ts helemaal niet aan het afzeiken.
Ik rijd zelf op een fries wedstrijden. En doe dit al heel lang. Er zullen altijd enkele zijn die alleen maar denken dat WPN'ers sportpaarden zijn. Maar de meeste juryleden jureren wat ze voor hun ogen zien gebeuren.
jst_lyske schreef:Dit waren de opmerkingen van de jury. Ik zie het al je hebt zelf alleen maar warmbloedjes en waarschijnlijk betaald pappa alles. Ik heb zelf ook een kwpn'er, maar tinkers en friezen zijn de mooiste paarden die hier op de aardbol rondlopen. En als jij kan beoordelen via een paar foto's wat voor score zij zou moeten krijgen? Meld je aan als analiticus bij de OS zou ik zeggen! Ik ga off, nutteloze discussie die je toch niet wint.
LhinnOlijf schreef:Sachet schreef:Poeh ik vind jullie wel erg streng zeg....
Die laatste foto is denk ik teugels op maat maken na het halsstrekken op de volte daar..
Ik vind het er keurig uit zien.
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar wel lastig om dat te bedenken zonder commentaar bij de foto's![]()
De foto's zijn moment opnamen, als je wil kan je daar je verbeter punten uithalen. Sommige bokkers benoemen ze ipv lyrisch te zijn over de combi
LhinnOlijf schreef:Sachet schreef:Poeh ik vind jullie wel erg streng zeg....
Die laatste foto is denk ik teugels op maat maken na het halsstrekken op de volte daar..
Ik vind het er keurig uit zien.
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar wel lastig om dat te bedenken zonder commentaar bij de foto's![]()
De foto's zijn moment opnamen, als je wil kan je daar je verbeter punten uithalen. Sommige bokkers benoemen ze ipv lyrisch te zijn over de combi
Janine1990 schreef:Sachet schreef:Heel herkenbaar.... Ik rij met een Fries en ik moet zo ongelofelijk goed rijden voor een prijs dat het bijna niet leuk meer is....
Mijn andere paard kwpn win ik heel erg veel zelfs als ze niet goed loopt..
Jammer dat je met een Fries niet mee mag doen aan koudbloed wedstrijden.
Ga toch weg!!! Ik heb vorig jaar ook een fries gestart, regelmatig prijzen gehad en altijd goede punten!
Start nu een warmbloed, waarmee het nog niet elke keer even lekker gaat, maar dat ligt zéker niet aan de jury.
Ik zou ook niet deze twee paarden met elkaar durven vergelijken.
Maargoed, het is altijd makkelijker om te zeggen dat je punten aan de jury liggen, dan je eigen rijstijl en hoever het paard voor elkaar is te bekijken. Je zal toch eens iets negatiefs over je eigen rijden moeten benoemen.
Janine1990 schreef:Sachet schreef:Nou mooi voor je dat jij het anders ervaart. Helaas merk ik te veel verschil tussen mijn Fries en mijn kwpner
Dan zou ik jou ook willen aanraden eens te gaan schrijven bij een jury. Erg leerzaam.
En verder gewoon heel goed naar jezelf kijken.
Een fries is ook gewoon een paard.