Maar phoe, eerlijk is eerlijk, mijn eerste reactie was toch wel "whaaat ??". Gelukkig is het goed gegaan, maar ik zou toch echt wel met een ei in mijn broek zitten als ik mijn pony haar hoofd in een ton zou zien steken. Dwaas beest.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RenWaBl schreef:Ik vind het niet eens zo zeer zielig, maar wel ontzettend gevaarlijk! Stel pony raakt in paniek en loopt achter uit: recht de omheining in. Draad wikkelt zich om zijn been en klaar ben je ermee...
Of hij beukt met die ton hard tegen je aan, een ongelukje zit in een klein hoekje.
Brr ik krijg er kippevel van...
othelloster schreef:Is toch super grappig,
Als mij dat zou gebeuren zou ik me ook dood lachen maar ik zou zeker die ton der afhalen mensen doe niet zo zielig!
Dat het zielig is want dat is het niet!
Vivian__ schreef:En dit is nou de reden dat ík nooit wat op bokt durf te zetten..altijd dat gemier over alles, zucht.
Feria schreef:Vivian__ schreef:En dit is nou de reden dat ík nooit wat op bokt durf te zetten..altijd dat gemier over alles, zucht.
Ik vind soms ook dat er erg gereageerd wordt, maar in dit geval vind ik dat de reacties heel netjes zijn. Niet iedereen hoeft de zelfde mening te hebben. Je kan niet ontkennen dat dit mogelijk een gevaarlijke situatie was.
Gelukkig was het niet zo, maar het mag best vermeld worden vind ik.
Chaos schreef:Ooooh die reacties ook.
Wat heeft het nu voor zin te kletsen over al wat had kunnen gebeuren.
Tis toch niet fout gegaan? Dus wat maakt het dan uit? Tis maar waar je je druk over maakt.
xVioolx schreef:Chaos schreef:Ooooh die reacties ook.
Wat heeft het nu voor zin te kletsen over al wat had kunnen gebeuren.
Tis toch niet fout gegaan? Dus wat maakt het dan uit? Tis maar waar je je druk over maakt.
soms als je iets doet of ziet gebeuren is het verstandig om er over na te denken dat het eigenlijk ook flink fout had kunnen gaan. hier kun je alleen maar van leren en voorkomen.