jeetje wat heb jij in een achtbaan van emoties gezeten zeg. zo ben je blij dat je weet wat ze heeft en er iemand je kan helpen op een mogelijk herstel en zo sta je ineens aan de andere kant.....heel veel sterkte om dit een plekje te kunnen geven maar het zal eerst nog even goed moeten landen denk ik zo snel als het gegaan is:(
Wat vreselijk zeg.. Ik werd ontzettend blij van je eerste post, dat je er zoveel aan gedaan hebt. Om vervolgens te lezen dat het helemaal niet goed afgelopen is.. Verschrikkelijk.. Dit had ik je alles behalve toegewenst. Heel veel sterkte met dit grote verlies.
fargo
Geplaatst: 04-03-13 17:02
Misschien even aan een Mod vragen om de titel aan te passen? Zodat er geen opmerkingen komen die te laat zijn?
Ach meis wat erg !! Ik had nog zo met je meegeduimd dat ze het ging halen.... Je hebt er alles aangedaan om haar te redden, helaas besloot het lot anders. Heel erg veel sterkte met dit grote verlies
pff lees het net allemaal, en dan ineens je update, vind het echt heel erg voor jullie en voor Ruby . Heel veel sterkte met het verlies van deze bijzondere dame
Ah nee, wat verschrikkelijk Heel veel sterkte voor jullie. Je hebt er álles maar dan ook álles aan gedaan om je paard er bovenop te helpen, het is zo oneerlijk! Hopelijk vindt je nog wat rust en afleiding bij je andere paarden.
shaddy82
Geplaatst: 04-03-13 17:48
Veel sterkte met het verlies van Ruby, ze was zo te zien een erg bijzonder paard Jammer dat het jullie niet gegund was om haar er weer boven op te helpen
Lees net die update.. Jeetje zeg.. Ik volge jullie al even, zag er even weer goed uit. Bah, echt zo'n zonde. Ruby is idd echt een bijzonder paardje, ze heeft er hard voor gevochten. Enorm veel sterkte, dikke knuf
fransje23
Geplaatst: 04-03-13 18:03
Toch nog een droevig einde
Heel veel sterkte! Jij heb alles gedaan wat binnen de mogelijkheden lag.
Ruby heeft gevochten voor wat ze waard was maar van sommige dingen is niet te winnen.
Ik had net dit topic ontdekt en hoopte dat ze nog wat voor je mooie paard konden doen, en nu dit... Heel veel sterkte!
jokari
Geplaatst: 04-03-13 18:11
oh meis... Wist je eindelijk wat de reden van al die kolieken was, mag ze het niet overleven... Heel veel sterkte met het verlies van je vriendinnetje.