Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zephyr schreef:haha, grappige foto, lijkt een klein mannetje zo idd! Ook al zal ik geen geschikte jockey zijn, het lijkt me best gaaf om het een keer te ervaren!
sharon_quiz schreef:Interessant hoor! Kan me ook voorstellen dat je trots bent om je paard zo te zien gaan! Heb veel reacties gelezen, maar niet alles, dus sorry als ik een vraag stel die misschien al gevraagd is..
Hoe hard gaat je paard op zo'n koers?
En is zo een race onder controle, of slaan die paarden met z'n allen op hol zodra die hekjes open gaan?
Succes als je straks zelf koers gaat rijden!
LauraM schreef:Super gaaf paard! Vind het altijd mooi om te zien die renpaarden!
Ik heb ook een klein vraagje; Wat voor bit heeft hij, die onder zijn kin doorloopt waar dient die voor?
liespower94 schreef:LauraM schreef:Super gaaf paard! Vind het altijd mooi om te zien die renpaarden!
Ik heb ook een klein vraagje; Wat voor bit heeft hij, die onder zijn kin doorloopt waar dient die voor?
Dit is een pantysok, iig bij onze drafpaarden maar je kunt er ook professionele dingen voor krijgen.
Dit is om te voorkomen dat het paard zijn tong over het bit legt.
annutjuuh schreef:Wat een gave foto's!!! Doe je ook mee aan halfvasten volgende week?Heb je deze ergens gestald of ook bij je andere paardjes? Heel veel succes aankomend seizoen in ieder geval!