Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Op de foto van Spike zien we op de achtergrond een stal, die is een stuk kleiner dan wat ik me bij een loopstal voorstel en op alle foto's staan de paarden nogal dicht bij elkaar. Weinig ruimte om elkaar uit de weg te gaan. Maar ze zien er tevreden uit dus ze zullen het zelf wel oké vinden. Ook erg leuk om eens manegepaarden ITP te zien![]()
Wat ik wél kwalijk vind is dat er nergens hooi te bespeuren is. Als je paarden met z'n allen in toch een beperkte ruimte huisvest zou ik in elk geval zorgen dat er wat te vreten is.
cam schreef:Gelukkig zien we dat ze toch hooi krijgen.Is dat ook weer uit de wereld geholpen.
Super ziet dit er ook weer uit. Hulde hoor. Volgens mij komt zo'n manege in aanmerking voor de hippische ondernemer van het jaar.
Ziet er beter uit dan die gene die het vorig jaar won.
KimD schreef:Het spijt me zeer maar ik vind alle paarden ontzettend onverzorgd uitzien en teveel paarden in de stal.
Oh hemel....
Sjors schreef:Wauw, super goed! Hier kunnen veel paarden van dromen! Lekker dik stro bed ook
En onverzorgd? Dan heb je mijn vzp nog niet gezien, die zitten helemaal onder de modder, en alles
Alleen volgensmij het verkeerde commentaar bij de verkeerde foto's ofzoSoms kan ik het commentaar niet linken bij de foto's :p
Sjors schreef:Wauw, super goed! Hier kunnen veel paarden van dromen! Lekker dik stro bed ook
En onverzorgd? Dan heb je mijn vzp nog niet gezien, die zitten helemaal onder de modder, en alles
Alleen volgensmij het verkeerde commentaar bij de verkeerde foto's ofzoSoms kan ik het commentaar niet linken bij de foto's :p
KimD schreef:Het spijt me zeer maar ik vind alle paarden ontzettend onverzorgd uitzien en teveel paarden in de stal.
Oh hemel....
Oh hemel....
Agossie schreef:KimD schreef:Het zal dan aan mijn persoonlijke mening liggen, of ik ben natuurlijk anders gewend.Ik vind de paarden redelijk 'wild' uitzien
Tja, ze kunnen niet allemaal in de roze verf gedoopt worden, hè?![]()
Ik vind deze pony's er geweldig bij staan! Allemaal lekker in de vel, mooi op gewicht, er is rust in de groep! De grootte van de stal lijkt me helemaal goed! In mijn ogen een toplocatie!