De manegepony's in de loopstallen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KM_Ris

Re: De manegepony's in de loopstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:53

Hahaha wat gezellig! :') <3

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 15:16

Koper schreef:
Op de foto van Spike zien we op de achtergrond een stal, die is een stuk kleiner dan wat ik me bij een loopstal voorstel en op alle foto's staan de paarden nogal dicht bij elkaar. Weinig ruimte om elkaar uit de weg te gaan. Maar ze zien er tevreden uit dus ze zullen het zelf wel oké vinden. Ook erg leuk om eens manegepaarden ITP te zien :)

Wat ik wél kwalijk vind is dat er nergens hooi te bespeuren is. Als je paarden met z'n allen in toch een beperkte ruimte huisvest zou ik in elk geval zorgen dat er wat te vreten is.

Ik probeerde er zoveel mogelijk op één foto te krijgen want dat ziet er zo leuk uit, oortjes naar voren. :D

Voor de rest leggen J_H, Marjolein en Suus het allemaal uit als er vragen zijn geloof ik haha. :P

Ik ga zo twee foto's uploaden.

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:24

Wat een goede manier om manegepaarden te houden!
Super dat ze samen kunnen staan in een ruime stal +:)+

balkpetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:33

Super, een manege die aan het welzijn van de dieren denkt.
Staan er top uit.
Onverzorgd?? Dacht het niet. Die witte pony is echt wit. Lukt mij niet.
Of die van mij is gewoon een zwijn :o

Zeg niet dat elke manege deze gelegenheid en mogelijkheid heeft
(vergunning, uitbreingsmogelijkheid, bestemmingsplannen).

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 15:35

Leuk om allemaal te lezen :D

YamaSaki schreef:
We willen die shetjes ook nog zien! :D

Speciaal voor jou. *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Van links naar rechts:
Raketje, Barbie (ja echt), en Evelientje. Daarnaast Joelle, Bubbles, Rover, en Cherry.

Onderste foto: Raketje met Vlekje op de achtergrond.

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:18

Gelukkig zien we dat ze toch hooi krijgen. :D Is dat ook weer uit de wereld geholpen.

Super ziet dit er ook weer uit. Hulde hoor. Volgens mij komt zo'n manege in aanmerking voor de hippische ondernemer van het jaar.
Ziet er beter uit dan die gene die het vorig jaar won.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 16:29

cam schreef:
Gelukkig zien we dat ze toch hooi krijgen. :D Is dat ook weer uit de wereld geholpen.

Super ziet dit er ook weer uit. Hulde hoor. Volgens mij komt zo'n manege in aanmerking voor de hippische ondernemer van het jaar.
Ziet er beter uit dan die gene die het vorig jaar won.

Zo hee, ik onthoud dat voor de mensen op stal om te vertellen :D
Tsja, ik vind eigenlijk het leukste dat het er zo kindvriendelijk is. Je struikelt bijna over de kleine mensjes die er rondlopen :') 'k Ga vaak helpen met opstappen. :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:06

KimD schreef:
Het spijt me zeer maar ik vind alle paarden ontzettend onverzorgd uitzien en teveel paarden in de stal.
Oh hemel.... :oo

Ik vind ze er netjes bij staan.
Gewoon in wintervacht en de hoeveelheid paarden vind ik mee vallen. Op de foto's vertekend het vaak wel hoor.

Super lekker dat ze lekker kunnen rond lopen

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 19:12

Shetties!!
Aaahw ook die staan er zo gezellig bij :D

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 19:17

Wauw, super goed! Hier kunnen veel paarden van dromen! Lekker dik stro bed ook :)
En onverzorgd? Dan heb je mijn vzp nog niet gezien, die zitten helemaal onder de modder, en alles :')

Alleen volgensmij het verkeerde commentaar bij de verkeerde foto's ofzo :') Soms kan ik het commentaar niet linken bij de foto's :p
Laatst bijgewerkt door Sjors op 13-02-13 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 19:22

Wat een fijne manege is dat zeg! Mag menig manege inderdaad een voorbeeld aan nemen, heerlijk als ze zo rond kunnen scharrelen en kunnen klieren met elkaar!

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 19:27

Leuke pony's :)!

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 19:43

Sjors schreef:
Wauw, super goed! Hier kunnen veel paarden van dromen! Lekker dik stro bed ook :)
En onverzorgd? Dan heb je mijn vzp nog niet gezien, die zitten helemaal onder de modder, en alles :')

Alleen volgensmij het verkeerde commentaar bij de verkeerde foto's ofzo :') Soms kan ik het commentaar niet linken bij de foto's :p

Ooh zou goed kunnen, heb echt een chaotisch hoofd (tsja ADD he) en 't was al laat. :))

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 19:48

Sjors schreef:

Het klopt wel hoor, alleen staat het commentaar onder de foto :')
Ik ging ook de mist in :=

Superleuke pony's ts!

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 23:23

Agossie schreef:
KimD schreef:
Het zal dan aan mijn persoonlijke mening liggen, of ik ben natuurlijk anders gewend. ;) Ik vind de paarden redelijk 'wild' uitzien

Tja, ze kunnen niet allemaal in de roze verf gedoopt worden, hè? :roll:

_/-\o_

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 23:31

hier moeten alle maneges een voorbeeld aan nemen!
hele mooie foto's!

friends_f_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 23:31

Ooh wat zalig voor die pony's! Waar ik vroeger reed hadden de manegepony's de kleinste stallen met alleen maar mest in.. Dit is wel hemels!
Ik vraag me alleen af (ik zal wel zeurderig klinken), hebben ze altijd een halster om in de stal? Mij is altijd ingepeperd om halster uit te doen eenmaal in de stal (en als ik nu dus paarden zie met halster om dan heb ik altijd moeite om me in te houden om er wat van te zeggen :') )
Maar ik denk dat er wel veel manegepaardjes zo zouden willen gestald staan :j

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 23:46

ik vind het er prachtig uit zien!
paarden kunnen zich niet gauw vervelen :) en als ze zich vervelen kunnen ze elkaar gaan krabben ed.. :)
stallen zien er schoon uit en de witte pony's zijn daadwerkelijk wit.. :D

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 00:00

KimD schreef:
Het spijt me zeer maar ik vind alle paarden ontzettend onverzorgd uitzien en teveel paarden in de stal.

ik denk dat we maar weer terug stands moeten maken, pony's scheren, dekentjes op, net zoals het vroeger was...

Ik vind het erg makkelijk oordelen. Misschien staan de pony's ook een dagdeel buiten, dan hebben ze wel vacht nodig zonder deken. Er is er een die ik er niet zo super uit vond zien, maar waarom kan ik niet beoordelen vanaf de foto. Dier kan wel een ziekte hebben.

Ik kan dus alleen maar zeggen SUPER! dat vele hier een voorbeeld aan moge nemen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 00:01

Ja, die 'minifjord' Spike. Die ziet er een beetje shabby uit. Maar aangezien hij wel geschoren is (en geen tanden meer heeft), denk ik zomaar dat het al een echt oudje is. Oude mensen zien er ook niet meer altijd heel mooi uit ;)

Voor de rest vind ik zowel de paarden als de stallen er netjes uitzien. Mooi! +:)+

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 00:07

KimD schreef:

:\ _O- meen je dit serieus??

man knal geel van het schone stro... ruimte genoeg ze staan echt niet gewassen op een stal, ik zie niks onverzorgt of mager..

bij mijn vroeger op mijn manege stonden ze stands. of met zijn 2 en in een 3 bij 3 box..
Laatst bijgewerkt door Christiene op 14-02-13 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 00:11

Agossie schreef:
KimD schreef:
Het zal dan aan mijn persoonlijke mening liggen, of ik ben natuurlijk anders gewend. ;) Ik vind de paarden redelijk 'wild' uitzien

Tja, ze kunnen niet allemaal in de roze verf gedoopt worden, hè? :roll:

Ik vind deze pony's er geweldig bij staan! Allemaal lekker in de vel, mooi op gewicht, er is rust in de groep! De grootte van de stal lijkt me helemaal goed! In mijn ogen een toplocatie! +:)+

haha ik zag idd die roze pony :D ik dacht eerst wat bedoeld ze nu, maar in het profiel staat een foto

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 00:21

Heerlijk zeg voor die paarden!
Dat verdienen ze echt ,heb altijd zo te doen met de manegepaarden ,maar dit vind ik een fijn beeld
Mogen wat mij betreft menig manege een voorbeeld aan nemen!
Dikke laag schoon stro,sociaal contact ,ze kunnen lekker bewegen en om zich heen en buiten hun stal kijken.

ik zie geen verwaarloosde paarden
Laatst bijgewerkt door LibertyLucky op 14-02-13 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 00:24

Yaay! Stal van brenk, ik heb hier van mijn 8e tot aan mijn 19e vol plezier gereden :) Nu heb ik mijn eigen verzoorgpoon en geniet ik daar met volle teugen van. Ik zal is even een paar paardenfoto's zoeken zien jullie die ook is!

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 00:34

Het zijn wel allemaal foto's waar ik of iemand er op staat. Maar gaat om het idee :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Carrousel haha.