2013 een jaar vol met onzekerheid.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amanda1980

Re: 2013 een jaar vol met onzekerheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:00

Fijn dat het goed gaat!

lovepony1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:33

Fijn dat het zo goed gaat op het filmpje kijkt ie zeer blij!

Als ie nog zo vol energie zit probeer een cavalor pianassimo worden ze rustig van

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 15:15

rina schreef:
Gefeliciteerd en super dat het weer goed gekomen is. De mijne is nog steeds niet ok ;(

Ook nog helemaal geen verbetering? Wat balen! Ik vind het ook zo spannend om archy weer op te pakken. Ben zo bang dat het nog niet goed is.

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 15:18

lovepony1 schreef:
Fijn dat het zo goed gaat op het filmpje kijkt ie zeer blij!

Als ie nog zo vol energie zit probeer een cavalor pianassimo worden ze rustig van

Heb nu Bach bloesem druppels gekregen, dus ben heel benieuwd of dat wat helpt. Aankomende zaterdag verhuis ik hem en mijn andere paard naar een nieuwe stal en vanaf daar begin ik weer langzaam aan met Archy. Laatste keer dat ik erop gezeten heb Ben ik er goed hard afgevallen. Dat zit natuurlijk nog steeds in mijn achterhoofd

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 11:48

Update archy. Hij staat nu een dikke week op de nieuwe stal en moet zeggen dat het goed lijkt te gaan. Ik heb er nu 3x opgezeten, heel rustig aan, alleen in stap. Verder staat hij zoveel mogelijk buiten. Anders word het weer letterlijk een bom. Afbeelding archy heeft ook een nieuwe vriend, een 23 jarige fjord die er ook sinds vorige week staat. Afbeelding. Afbeelding. Afbeelding

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:34

marjan1986 schreef:
rina schreef:
Gefeliciteerd en super dat het weer goed gekomen is. De mijne is nog steeds niet ok ;(

Ook nog helemaal geen verbetering? Wat balen! Ik vind het ook zo spannend om archy weer op te pakken. Ben zo bang dat het nog niet goed is.

:n ;( En DA heeft nu ook aangegeven dat dat been met grote waarschijnlijkheid nooit meer goed komt. En das nog niet het ergste, vorige week bij de DA geweest omdat ze met een scheef hoofd aan het kauwen was. Ik dacht aan haken of een ontstoken kies (ze heeft nl 3 jaar geleden dr kaak gebroken gehad, en daarbij 2 kiezen ontstoken) nou het was nog erger..... 1 van die beide kiezen is dus nu compleet door midden gebroken. Losse stuk hebben ze eruit gehaald, maar kan erop wachten dat die kies nu echt gaat ontsteken. En ze kunnen ze niet zo trekken. Moet complete operatie worden, dan boren ze hem van onderaf eruit. Te duur grapje voor een paard met een kapot been |( Ben er echt kapot van.

Archy ziet er super uit. Lijkt het goed naar z'n zin het hebben op die nieuwe stal. Voelt hij met rijden nu ook weer ok??

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 16:03

Gadver wat balen Meid!!!!! Dit had je natuurlijk nooit verwacht! :(:) ga je haar in laten slapen? ;( dat een kies zoveel ellende kan veroorzaaken. Heb het zelf ook meegemaakt.

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 16:26

Deze was in April gemaakt. Deze vandaag.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 18:20

Geloof niet dat ik nog veel keuze heb met mijn merrie :\

Je filmpje doet het hier niet. Is prive zegt hij.

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 18:29

Vind het zo rot voor je! Die kaal operaties zijn indd niet goedkoop. Je hebt in ieder geval alles gedaan wat je kon doen. Nu doet het filmpje het geloof ik wel

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 17:00

Vandaag ff filmpje laten maken van het rijden [/quote]