zelfs een totilas doet het niet altijd goed!! minimaxi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:19

Fiffill schreef:
Air schreef:
Als we zo gaan denken kunnen we al onze honden ook wel even berijden....... Gaat om je verstand gebruiken. Op zo'n beesie ga je gewoon niet zitten.
Doe je dat wel neem dan ook je verantwoordelijkheid en ga niet een potje zitten liegen.

:') sorry hoor, maar ik denk echt niet dat TS erop is gaan zitten hoor. Foto's lijken me duidelijk zat, maar goed zulke reacties kun je altijd verwachten op bokt helaas :O

Ja, de foto's lijken mij ook duidelijk zat. Ik snap niet dat je het niet kan zien...... de 3e foto van boven en de 3e foto van onderen. Heeft ze vast opeens langere benen gekregen :j
Verhoudingen zijn toch niet zo moeilijk in te schatten lijkt mij, plus dat je bij dr bips ziet dat ze in het zadel zit.

Zoals ik al zei: neem je verantwoordelijkheid als je dit doet en lieg niet. Weet de grens van grappig.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:20

LS_fotos schreef:
Maaaaaar als sommige willen horen dat er op is gezeten, ook goed dan is dat zo! Wel een uur lang!! Hij staat nu met gebroken benen op stal! :)

Aawwhh arm diertje gelukkig is het NIET zo

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:20

LS_fotos schreef:
Maaaaaar als sommige willen horen dat er op is gezeten, ook goed dan is dat zo! Wel een uur lang!! Hij staat nu met gebroken benen op stal! :)

En een rug die zo doorgezakt is dat zijn buik op de grond hangt natuurlijk :(:) :+

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:21

LS_fotos schreef:

:')

Forcalquier

GEWELDIG vooral de heerlijk sarcastische opmerkingen van de TS bij de foto's.

Kom op iedereen ziet, als je tenminste de moeite doet, dat de ts bij de piaffe foto naar voor hangt en op haar tenen staat. Misschien iets leunend op de pony maar jemig dat beest is niet van roomboter gemaakt.
Foto daaronder zie je gewoon dat haar linker voet in het zand staat.

Misschien iets meer moeite doen met goed kijken en minder moeite doen om allerhande zeur berichten te plaatsen.....dit hele topic is met een dikke vette knipoog gemaakt.

Ik vind het hilarische en ook een erg leuk en bijdehand aansprekend beestje :D

Fenrir

Air sorry maar ik denk toch dat jij degene bent die een brilletje moet... 3e foto van boven zie je zelfs d'r kont ver boven het zadel en de benen op de grond. 3e van onder hetzelfde.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:22

Wat een schattige pony zeg! Geweldig! En al zou ze even hebben geleund op de pony, zo eventjes onder het lopen en het hupsen door, daar zal ie niet onder geleden hebben. Als ze vol met haar gewicht erop zat is het wat anders maar het is duidelijk te zien dat dat niet zo is. En het blijven moment opnames, niks zo gevaarlijks als een foto. Ik vind het echt een onwijs moppie zeg!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:22

Schei toch uit, stelletje hypocrieten, de helft hier heeft zijn paard op een manege 24/7 binnen staan. Tegenwoordig wil niemand een ander op zijn woord geloven, bagger gooien is zo gemakkelijk, veel makkelijk dan jezelf in de ander verplaatsen.

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:23

heb je er niet toevallig een filmpje van? misschien zien mensen het dan!

Marjella86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:23

Haha geweldig!

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 23:23

Caira schreef:
Schei toch uit, stelletje hypocrieten, de helft hier heeft zijn paard op een manege 24/7 binnen staan. Tegenwoordig wil niemand een ander op zijn woord geloven, bagger gooien is zo gemakkelijk, veel makkelijk dan jezelf in de ander verplaatsen.

_O-

made my day hahaha

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:24

Nou die cap moet toch wel echt op hoor! En ik denk dat met zo'n wild paard een bp echt een must is. Zeer gevaarlijk hengst is dat zo te zien :') Maar om even rijtechnisch commentaar te geven dat mag volgens mij op ITP ik zou er een slof strak aan vast maken zo strak mogelijk zodat die mooi met de kin op de borst loopt ;) Je zal zien dat die piaffe dan stukken beter gaat

En ach om het hier op bokt helemaal bont te maken ik ga ook wel eens door het huis paardrijden op mijn Duitse dog je kan gerust gaan zitten hoor maar dat zegt nog niet dat je gewicht op de hond/paard brengt even aansporen met je knieen en het gaat vooruit of achteruit

Air

Fiffill schreef:
Air sorry maar ik denk toch dat jij degene bent die een brilletje moet... 3e foto van boven zie je zelfs d'r kont ver boven het zadel en de benen op de grond. 3e van onder hetzelfde.

Vergelijk die twee foto's.
En kont boven het zadel en benen op de grond? Uuuuh...
http://i1071.photobucket.com/albums/u51 ... 8dea0d.png

Manda

Blue_Eyes schreef:
Je ziet anders duidelijk aan bijv. haar haar dat ze vol in beweging is, alsof ze zelf wat opspringt. En als Manda erbij was en zegt dat ze er niet op zat, ben ik de eerste om dat van haar aan te nemen :j

<3

Het is inderdaad echt zo, we hadden het moeten filmen, ze kon echt gewoon meerennen in draf, de pony is zooooo klein en de dame heeft enorm lange benen. Volgende keer een filmpje dan maar he :D
Het was niet gepland, maar mijn dochtertje was bang in het begin omdat ze de laatste keer dat ze reed van haar eigen pony is afgebokt, dus er werd even laten zien hoe braaf Buckje was met een grapje, en mijn dochtertje moest zo lachen dat ze minder bang werd en ook zelf nog een stukje heeft gereden en weer wat vertrouwen begint te krijgen :).

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:25

Je ziet duidelijk dat haar achterste been op de grond staat en misschien raakt ze het zadel, je ziet toch dat ze er niet met haar volle gewicht op zit. Knap als jij op de rand van je zadel kan balanceren :))

Maar goed, ik ga er al niet eens meer op door, er zijn gelukkig genoeg mensen hier die wel de lol van dit zogenaamd o zo zielige pony'tje in kunnen zien :D
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 12-01-13 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Kim

LS_fotos schreef:

_O- _O- _O- _O-

hahaha, ik schiet hier hardop in de lach, nu kijkt mn familie me een beetje raar aan :+
geweldig! je hebt hem wel even goed getemt hoor ~~}>
volgende keer wel een bodyprotector aan en een cap op hoor! je weet het maar nooit bij zo'n wilde volbloed arabier :P

mang

trysteffy schreef:
Ik zit de helletijd te lezen maar waarom een cap op een pony ronde 1.00m en een meisje van 1.85? Zo hard val je toch niet ? En je blijft toch op je voeten staan?

HAHAHA hier moest ik nog wel het hardst om lachen _O-

Geniaal topic :')

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:26

Fiffill schreef:
Je ziet duidelijk dat haar achterste been op de grond staat en misschien raakt ze het zadel, je ziet toch dat ze er niet met haar volle gewicht op zit.

Maar goed, ik ga er al niet eens meer op door, er zijn gelukkig genoeg mensen hier die wel de lol van dit zogenaamd o zo zielige pony'tje in kunnen zien :D

idd beetje lachen met ze alle :j

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

SharonIndezz

sieluugghhhhh

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:27

oooooh, mijn dag is weer goed! eerst al dubbel gelegen om de foto's en daarna ook nog om de meest idiote reacties. Heerlijk :D

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:28

Air schreef:
Fiffill schreef:

Kijk ook even naar die linker uhm maat 41 (sorry TS :o ) die duidelijk in het zand staat. Is een beetje verborgen door het beentje maar als je goed kijkt zie je de neus van de laars voor het beentje uitsteken.

Setteli

Air schreef:
Fiffill schreef:

Ze heeft haar linkervoet op de grond. Denk je nou echt dat die pony zo kan draven als er emand echt op de rug zit? Denk het niet

Anoniem

Ja ze heeft wel 3 uur gereden doet ze iedere dag hij heeft maar 1 dag in de week rust.
Echt zo zielig. Want ja ze is echt een dierenmishandelaar.

Kom op zeg, en wat dan nog. Dan heeft ze 2 seconden op die pony gezeten nou nou. Ik vind het sneuer dat er mensen zijn die 400 bitten in die smoelen hangen en dan nog 30 teugels eraan ook. Doe niet zo zielig joh.

Ts: GENIALE foto's, ik ben gróót fan van Buck en heb [naam] al meerdere malen verteld er een voorbeeld aan te nemen maar ze luistert maar niet!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:29

Hahahaha.. Die reactie's...

Pfff... een shetlander is van suiker en deze valt uit elkaar na deze stunt.

TS. Ik moest al lachen om de foto's, maar toen ik de reacties las konden mij ze hier van de grond rapen!!