KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

U2andI

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:12

listiglistje schreef:
Je leert zo een heleboel mensen kennen hoor :)

Aangezien we hier nu lokale bokkers in ons midden hebben, kunnen zij ons misschien wel helpen aan
een super lekker en gezellig eettentje in de buurt van Ermelo/Garderen/Uddel?
Want dat is ieder jaar een gedoe, vorig jaar was het EK/WK voetbal, alles was leeg!
We kregen daarna wel ijs voor een euro in de ijssalon voetbalactie :P

NOTE: Wij gaan altijd gezellig uit eten met de bokkers die al op zondag arriveren, gezellig en je leert elkaar al een beetje kennen!

Ohh das geen probleem! zit genoeg hier in de buurt!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:16

XxDeemsx schreef:
wij komen ook zondag, Anke en ik.
we komen helemaal uit zeeland, eindje rijden dus.
waar slapen jullie?

Ik heb Penny een PB gestuurd :) niet zo leuk alleen in een B&B :P

Vorig jaar was ik met een vriendin en hadden we een B&B gereserveerd, maar dit jaar is ze er niet bij en ga ik alleen.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:18

listiglistje schreef:
Je leert zo een heleboel mensen kennen hoor :)

Aangezien we hier nu lokale bokkers in ons midden hebben, kunnen zij ons misschien wel helpen aan
een super lekker en gezellig eettentje in de buurt van Ermelo/Garderen/Uddel?
Want dat is ieder jaar een gedoe, vorig jaar was het EK/WK voetbal, alles was leeg!
We kregen daarna wel ijs voor een euro in de ijssalon voetbalactie :P

NOTE: Wij gaan altijd gezellig uit eten met de bokkers die al op zondag arriveren, gezellig en je leert elkaar al een beetje kennen!

Eettentje gaat wel lukken! :j Ik was inderdaad ook al meegevraagd.

Hebben nu zich zeker 5 bokkers aangemeld om bij mij te komen slapen, hoe of wat precies stuur ik later wel even PB'tje over.
Maar dat wordt dus erg gezellig! :)

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:21

Ik zit nu wel te twijfelen of ik ook op zondag zou gaan.. En jullie stallen het paard dan alvast op het KNHS centrum?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:29

Wanted2003 schreef:
Ik zit nu wel te twijfelen of ik ook op zondag zou gaan.. En jullie stallen het paard dan alvast op het KNHS centrum?

Ja, kun je alvast een mooie/goede stal uitzoeken :D en je paard is al gewend, maandag is het toch best druk in de stallen...

@Danielle: de (stro)stallen zijn niet stoffig!Maar ik zou een stal met buitenluik vragen.
Extra hooi kun je later doorgeven, maar ik doe dat dit jaar niet, vorig jaar liet hij de helft liggen!
Je kan trouwens ook nat hooi vragen, maar ik liep altijd met mijn paard naar de natte hooibak
om hem eruit te laten drinken/eten, vonden de paarden heerlijk :D

U2andI

Re: KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:40

Oké, nu moet ik er ook aan geloven... Spullen pakken en naar school...

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:45

listiglistje schreef:
Wanted2003 schreef:

Ja, kun je alvast een mooie/goede stal uitzoeken :D en je paard is al gewend, maandag is het toch best druk in de stallen...

@Danielle: de (stro)stallen zijn niet stoffig!Maar ik zou een stal met buitenluik vragen.
Extra hooi kun je later doorgeven, maar ik doe dat dit jaar niet, vorig jaar liet hij de helft liggen!
Je kan trouwens ook nat hooi vragen, maar ik liep altijd met mijn paard naar de natte hooibak
om hem eruit te laten drinken/eten, vonden de paarden heerlijk :D

Bedankt voor je reactie!!
Het is idd wel een idee om al een dag eerder te gaan! Alleen moet ik dan nog ff een slaapplaats zoeken.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:50

Dan kun je de optie extra (nat)hooi wel overwegen, al gaan de meeste van ons ook vaak laten grazen aan de hand, baasjes beppen en beestjes tevreden :)

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:52

Dit jaar ben ik er voor het eerst bij, best spannend.
Mijn naam is Cynthia, 32 jaar en kom met mijn paard Sam (officieel Warniton).
Het afgelopen jaar heeft hij noodgedwongen een lange vakantie gehad.
Ik ben gaan samenwonen en er moest eerst een enorme verbouwing plaats vinden waar heel veel tijd in ging zitten. Zo waren er nog wel meer dingen, maar dat doet er even niet toe.
Op dit moment ben ik Sam weer rustig aan het oppakken met eerst longe werk.
Ik hoop er over 2 weken weer op te zitten :j . Eerlijk is eerlijk, ik zie daar best tegenop.
Sam is namelijk niet heel makkelijk, kan behoorlijk lastig zijn.

Ik heb heel veel zin in de dressuurweek. Iets om weer naar uit te kijken en voor te trainen. Hopelijk daarna weer lekker samen op wedstrijd!

Foto's zullen nog volgen, al ben ik daar niet heel handig mee :o .

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:55

listiglistje schreef:
Wanted2003 schreef:

Heb Picassox maar een PB gestuurd :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:02

Ik reken tot nu toe op de volgende bokkers, voor nachtje slapen van 9 op 10 juni:

Wanted2003
Listiglistje
Yvie_Juudje
_coquette_
xXDeemsX
Debbie

Ervan uitgaande dat alle paarden dan op het KNHS centrum verblijven. Ik zet mijn paard er dan ook gewoon al neer. Dan kunnen we de volgende dag gezamenlijk richting de KNHS vertrekken. :)

Gezellig!
Laatst bijgewerkt door Picassox op 07-01-13 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:06

Aangezien ik redelijk in de buurt woon kom ik pas op de dag zelf. Ik denk er wel over om misschien mijn paard al een dag van te voren daar te stallen. Een gezellig etentje op de avond ervoor lijkt mij ook erg gezellig. Kunnen we vast een beetje kennis maken *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:10

Hebben jullie al een bevestigingsmail? Heb nog niets binnen.

Ik heb gevraagd om een hoekstal. Ik kom maadagochtend aan dus hoop dat er dan nog wel 1 vrij is.
Kom met een hengst dus wil hem niet midden in de drukte hebben.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:12

Ik heb Penny net ook nog een PB'tje gestuurd :o Vorige keer zat in ook in een B&B maar alleen is dat toch best eenzaam.. Toen zijn we trouwens wel met een grote groep die op zondag kwam uiteten geweest bij een super leuk restaurantje.. iets met een koe.. Was erg gezellig!

Ik zal me ook nog even voorstellen!

Ik ben Debbie (22) kom uit Friesland en sta op de lijst voor de dressuurweek met mijn dan 7 jarige tuiger Khasjmir (Kas). We staan momenteel op L2 + een paar winstpunten. Hebben inmiddels al ruim een half jaar niet meer gestart omdat ik naar Australie ben geweest maar nu weer lekker aan het opbouwen. Ik heb Kas als veulentje op de zuidlaarder markt gekocht dus we zijn al een flinke tijd samen.

Rij foto's houden jullie te goed ;)

Afbeelding

Picassox

Re: KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:13

Zal ik het anders ook op me nemen het etentje de avond ervoor te organiseren?

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:14

Especial schreef:

Ik heb gevraagd om een hoekstal. Ik kom maadagochtend aan dus hoop dat er dan nog wel 1 vrij is.

Zeker weten dat je het juiste mail adres hebt opgegeven? Bij mij was dat mailtje er binnen 2 seconden.
Ging gewoon automatisch neem ik aan.. Misschien even je ongewenste berichten checken?

Ik heb mij trouwens per ongeluk opgegeven met mijn paard 'Debbie' :') Is denk ik automatisch ingevuld en heb ik geen seconde naar gekeken... ach.. komt vast goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:17

Debbie schreef:
Especial schreef:

Zeker weten dat je het juiste mail adres hebt opgegeven? Bij mij was dat mailtje er binnen 2 seconden.
Ging gewoon automatisch neem ik aan.. Misschien even je ongewenste berichten checken?

Ik heb mij trouwens per ongeluk opgegeven met mijn paard 'Debbie' :') Is denk ik automatisch ingevuld en heb ik geen seconde naar gekeken... ach.. komt vast goed!

Thanks! Hij stond inderdaad in ongewenste berichten :+

Haha als je combinatienummer goed is ingevuld komt dat wel goed!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:20

Wat een leukerd debbie <3

Ik heb een bevestigingsmail ontvangen :j

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:21

Dankje :)

Ik dacht dat ik met een grote kwam.. maarja... toen kwam jij met je 1.82 :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:23

Picassox schreef:
Zal ik het anders ook op me nemen het etentje de avond ervoor te organiseren?

+:)+

Groepskorting regelen als lokale bewoner, aangezien we ook met een grote groep komen eten! :))

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:25

Hee Debbie, jou 'ken' ik al een beetje van de fotomeeting bij t Canadameer! :)

Jullie hebben allemaal gróte paarden joh! :wow: Kom ik aan mn met haffie! :))

Ik wilde eerst op Maandag komen, maar het lijkt me toch ook wel leuk om met zn allen op zondag nog een beetje kennis te maken en een hapje te eten.. Denk er nog even over!

Het is voor mij wel n grote stap om zoiets alleen te ondernemen, ben meestal niet zon held om ergens in mn eentje aan te komen.. :o

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 11:26

Picassox schreef:
Ik reken tot nu toe op de volgende bokkers, voor nachtje slapen van 9 op 10 juni:

Wanted2003
Listiglistje
Yvie_Juudje
_coquette_
xXDeemsX
Debbie

Ervan uitgaande dat alle paarden dan op het KNHS centrum verblijven. Ik zet mijn paard er dan ook gewoon al neer. Dan kunnen we de volgende dag gezamenlijk richting de KNHS vertrekken. :)

Gezellig!

GEZELLIG!!!!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:26

Haha, ja, ik maak wel even een mooie deal! Haha...

Maar ik zet het tegen die tijd wel even in het topic, dan kan iedereen die mee wil PB'en en dan reserveer ik. Ik denk dat dat wordt op het moment dat we de rekening van de KNHS ongeveer krijgen, dan is het 8 weken van te voren.

Dan wordt bijdeze het etentje ook geregeld, ik heb al wel iets leuks in gedachte! :j

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 11:31

Picassox schreef:
Haha, ja, ik maak wel even een mooie deal! Haha...

Maar ik zet het tegen die tijd wel even in het topic, dan kan iedereen die mee wil PB'en en dan reserveer ik. Ik denk dat dat wordt op het moment dat we de rekening van de KNHS ongeveer krijgen, dan is het 8 weken van te voren.

Dan wordt bijdeze het etentje ook geregeld, ik heb al wel iets leuks in gedachte! :j

Ik hoop dat je een super restaurant (of iets bij jou thuis, met zijn alle een pizza bestellen/BBQ?) weet haha.
We hebben de afgelopen 4 jaar alleen maar troep gehad :=

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:33

Ik meld me ook hier, sta als derde op de reservelijst ! Dus ik hoop dat we nog mee mogen!
Ik ben 22 jaar oud en heb een KWPN Ruin waar ik L1 mee start. Gisteren nog op wedstrijd geweest en 4 winstpuntjes er bij weten te rijden!

Leuk idee om al op zondag kennis te maken!