Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sita_ schreef:28 december, christmas games bij de sjaerdema's in Franeker. voor leden en niet leden. denk dat er op de site wel meer over staat.

Avalon_ schreef:Zaterdag 8 Februari bij PP. Huisma
UMayDream schreef:Sita_ schreef:28 december, christmas games bij de sjaerdema's in Franeker. voor leden en niet leden. denk dat er op de site wel meer over staat.
Ik zag niks op de site staan, maar bedankt voor je tip!! Ik zal ze even een mailtje sturen
Wat houd het precies in, de christmas games?Avalon_ schreef:Zaterdag 8 Februari bij PP. Huisma
Leuk!! Klopt het dat er op de site niks staat hierover? Ik zal ook hen even een mailtje sturen
Citaat:Lieve Clubleden,
Zaterdag 28 december is het weer tijd voor de Christmas Games!
Zoals jullie misschien wel weten is dit een jaarlijkse
onderlinge wedstrijd waarbij iedereen verkleed moet komen! Zoals elk jaar mag je met je paard of pony een dressuurproefje rijden,
een parcours springen en nieuw dit jaar (aangespannen of niet):
kegeltje rijden!
Het thema dit jaar is het Wilde Westen! Dus ga op zoek naar het leukste, origineelste en mooiste kostuum en misschien win jij wel de prijs van ‘Het mooiste geheel’!
Deelname aan deze super gezellige dag kost €5,- per
discipline en voor 2 disciplines €8,-. Je mag je voor maximaal 2
disciplines opgeven.
Ook hebben we zoals vanouds ‘s avonds een heerlijke broodmaaltijd. De kosten hiervan zijn €5,- en als afsluiter hebben we nog een bingospel! De prijsuitreiking zal ook ’s avonds plaatsvinden.
Dus ben of ken jij iemand die dit hartstikke leuk lijkt? Geef je dan snel op door een mail te sturen naar: marrijke_dijkstra@hotmail.com. Bij de mail graag opgeven: Je naam, de naam van je paard/pony, de disciplines die graag wilt rijden, de klasse (dressuur) en/of aantal cm dat je wilt springen, aangespannen (enkel, dubbel etc.) en als je naar de broodmaaltijd wilt komen, hoeveel mensen je meeneemt.
We hopen jullie allemaal te zien op 28 december!