Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

michelle___ schreef:Wat ziet het er daar toch geweldig uit, en zou ik binnen 2 tellen me Fries daarheen verkassen als ik het geld had.
michelle___ schreef:Ik kom zelf ook uit Sao Paulo
Verto schreef:Als ik je een kleine tip mag geven na het filmpje te hebben bekeken
tita schreef:hoe ben jij ook alweer precies daar belandt en hoe ziet jouw werkdagen er daar uit?
girlyggirl schreef:waarom woon je in brazilie?
girlyggirl schreef:is de rest van je famile er ook?
girlyggirl schreef:wat doe je daar voor werk? echt alleen paarden?
WolinLotte schreef:Wat een vet verslag van je powniekamp
WolinLotte schreef:Enne.. goeie muziek heb je gekozen voor je filmpje..
Rivano schreef:TessaB schreef:Als je in 2016 nog eens een ponykamp organiseert, met uitstapje naar de OS eventing/dressuur/springen, let me know
Dat is een goede!! São Paulo is niet zo ver van Rio af. Zou je met de auto in 5 uur kunnen doen. Probleem zal zijn om daar te slapen, Rio heeft nu al een hotelprobleem, laat staan tijdens een dergelijk evenement.
TessaB schreef:Als je in 2016 nog eens een ponykamp organiseert, met uitstapje naar de OS eventing/dressuur/springen, let me know
Rivano schreef:Dat is een goede!! São Paulo is niet zo ver van Rio af. Zou je met de auto in 5 uur kunnen doen. Probleem zal zijn om daar te slapen, Rio heeft nu al een hotelprobleem, laat staan tijdens een dergelijk evenement.
TessaB schreef:Dat zou ik weer kunnen oplossen, mijn 'zusje' is Braziliaans en heeft familie in Rio waar we kunnen overnachten
tienus63 schreef:Zit je al weer 5 jaar in Zuid Amerika.
De Dakstory lijkt nog maar zo kort geleden.