Saars schreef:Ik dacht bij de topictitel: Wow, gaat de tijd zo snel dat die alweer 3 is?
Maar het is nog wat leren en zo, ik dacht al
Die foto waar ze zo naar het zadel kijkt is echt schattig
Ik weet het nog altijd, toen ik in één van je topics moest zeggen dat ze zoveel lijkt op mijn overleden verzorgpaard Ilja, alsof zij het nieuwe leven is. Prachtig.
Edit: ik zie net dat je toen om een foto vroeg van Ilja, die heb ik je nooit gegeven toen!
[ Afbeelding ]
Jouw Cookie toen...
[ Afbeelding ]
Ilja!
Die lijken idd veel op elkaar!
xZiva_ schreef:Wauw die is mooi geworden!
Dat zadel wat je er op hebt gelegd, heb ik ook een tijd mee gereden. Erg fijn zadel en super licht! Volgensmij waren de stijgbeugels nog zwaarder dan het zadel haha
Dus een goed zadel om aan te laten wennen
Het is een heel licht zadel idd! Hij is niet van mij maar van de staleigenaar, ik mag hem lenen
Ze heeft ook nog een dressuur wintec liggen dus even vragen of ik die ook mag proberen 
Liselot schreef:Dees schreef:Zadelmak is ze echter nog niet. Een paard is pas zadelmak als een ruiter kan op en af stappen en er een beetje op kan rijden (stap draf, links rechts, ho en voorwaarts).
Letterlijk genomen is ze wel zadelmak, alleen nog niet ruitermak
Vind het een bloedmooi dier, ben zo benieuwd hoe ze uitgroeid als ze straks aan het werk gaat
Haha jij snapt hem!
Dankjewel! Ben ook heel benieuwd, ze is nu al zoveel aan het veranderen!
pinkie87 schreef:heb je ook al te horen gekregen als ze zo makkelijk zijn met zadel opleggen dat ze dan nog gaan ontploffen als je er op gaat![]()
ik toen wel ik moest oppassen want mijn paard zou nog wel helemaal flippen als we eenmaal er opgingen
die persoon zei ik heb liever dat ze met de eerste keer zadel er op dat ze dan even gek doen.
nou heb er uit staan lachen want nog steeds heeft mijn paardje niet echt een misstap gezeten toch al weer dik ander half jaar onder het zadel
maar wat een gaaf dier zeg
Ja dat zeg ik ook steeds tegen de staleigenaar, ze bewaard alles voor als ik erop ga zitten. Ach ik zie het wel, beetje rodeo vind ik ook wel leuk

RoWi schreef:Wauw, dat staat haar goed!![]()
Ontzettend leuk paard, en wat lijkt ze op Monchique!
Het is echt een kopie van haar moeder!