Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Judith_ schreef:Ik wil je wel even waarschuwen dat je toch op moet letten wat je schrijft en doet. Heel knullig dat je daar rekening mee moet houden. Maar sommige mensen kunnen het hoog gaan spelen en dan kan je afgestraft worden om wat je nu typt. Net als mootje ook schrijft: niet aan raken dat kind. Kan zo vreselijk verkeerd tegen je gebruikt worden.
Persoonlijk had ik mijn spullen gepakt. Dan mag het voor de buiten wereld misschien lijken dat je op geeft: dan hebben ze die indruk maar. Zo hou je de eer aan jezelf en hoef je geen stress op stal te blijven ervaren. Weet je tenminste ook zeker dat de pony veilig blijft. Je hebt de stalhouder een optie gegeven. Meisje mag blijkbaar blijven komen. Dan is het pech en pak je je spullen. Ik had het wel gedaan.
rosalyvdb schreef:Over de reactie van XiiaaoooNaa een aantal reacties terug over hoe het allemaal is gekomen,
het meisje vond blijkbaar dat mijn dochter niet goed reed, en vroeg aan mij of zij hem eens aan mocht pakken.
Mocht (natuurlijk!) niet en toen.. ja je begrijpt het wel.
MarjanB schreef:Misschien een beetje overdreven maar kan je niet een cijferslot op de deur hangen? S nachts eraf voor calamiteiten en overdag als zij er is erop?
Vind het trouwens echt niet kunnen wat ze doet en ook niet dat ze de ruimte krijgt van ouders en staleigenaar!
melody7 schreef:MarjanB schreef:Misschien een beetje overdreven maar kan je niet een cijferslot op de deur hangen? S nachts eraf voor calamiteiten en overdag als zij er is erop?
Vind het trouwens echt niet kunnen wat ze doet en ook niet dat ze de ruimte krijgt van ouders en staleigenaar!
op de staldeur? dat is wel erg gevaarlijk als er brand uitbreekt...