Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kom jou ook echt overal weer tegen en dankje! Ben zelf zo benieuwd hoe die eruit gaat zien als 6 a 8 jarige... 
Olrike schreef:Klopt dat is Easy! Grappig dat je hem herkent
Van veulentje in de havens advertentie:
[ Afbeelding ]
Opgegroeid tot een stoer sneeuwpaard![]()
[ Afbeelding ]
Mooi paard is het geworden. 

tita schreef:Bij gebit-behandeling standaard dus veilen meestal 3 dagen en bij trekken meestal 7 dagen.
Heb weer puntje bij maar ging niet zo goed. Merrie sloot zich mega af... Waardoor impuls verlies.
Uiteraard weer bokken in galop minder dan vorige week maar toch voldoende voor vette onvoldoendes
Linni_ schreef:Ook ik ben van plan om in 2013 mijn debuut te maken in de wedstrijdring met mijn nu nog 3-jarige merri v. Dutch Dormello x Amulet. Ze is in september zadelmak gemaakt en staat nu voor 2 maandjes op een trainingsstal om haar door te laten rijden. Ik ben van plan om een paar x indoor te starten voor de ervaring maar pas in het outdoorseizoen voor het echte werk.
Linni_ schreef:Worden bij jullie in de buurt ook wel eens oefen-dressuurwedstrijden gehouden? Een vereniging hier vlakbij heeft elke maand een keer oefendressuur (kun je starten zonder startkaart, proef wordt wel gewoon beoordeeld door jury). Denk dat ik daar begin volgend jaar eerst een keer of 2 naar toe ga, mooie oefening!