Leuk zeg. Wat gaaf dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken en je paard daar hebt geparkeerd.
Op de 2 laatste foto's zie ik dat er zelfs een serieus parkeervlak is aangebracht voor het paard. Maar wat is dat witte teken naast het vlak eigenlijk? Ik kan het niet zien maar is dat een Pietenparkeerplek? Huh? Zie ik dat goed of is het iets heel anders?
Helemaal geweldig! Wat een. Topactie. Ik zag de parkeerplaats ook al in Apeldoorn en had het al tegen mijn collegas gezegd dat die uitdaging eigenlijk wel aangenomen moest worden. Leuk om te zien dat je dat gedaan hebt. En wat heerlijk om zo'n dier te hebben waar dat mee kan.
Geweldige actie TS! Ik fiets bijna dagelijks voorbij die parkeerplaats, en het is dat mijn paard nog in Brabant staat, anders zou ik daar ook eens komen parkeren
yvje86
Geplaatst: 05-12-12 10:04
Ik had dat bord al op het nieuws gezien. Ben benieuwd of er meer van die borden in Nederland zijn...
Ik had dat bord inderdaad ook gezien! Wel een beetje jammer de reactie van de KPN winkel. Als je dit soort reclame maakt vind ik wel dat je er ook wel een beetje leuk mee om kan gaan!
Jeej wat leuk, iemand die het heeft gedaan!! Ik zag het bord voorbij komen op facebook, maar hier in de stad hebben ze m niet helaas... Wel een beetje jammer dat de mensen van de winkel niet echt in waren voor een lolletje, maar jullie hebben het iig leuk gehad!
Maar hoe zit dat dan als je paard heeft gedronken?
mebianca
Geplaatst: 05-12-12 10:28
haha super actie! maar misschien dat de kpn mensen nu al zoveel paarden op de sinterklaas-laad en los plaats hebben gehad dat ze er niet meer zo verbaast over zijn..