Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Fee_ schreef:Ik ben afgelopen zomer voor het eerst geweest met mijn pony. Wel naar een paardenweek, Allround paarden t/m 21 jaar.
[RIJ-ITP] KNHS instructieweek 7b, een week om nooit meer te vergeten!
Super naar mijn zin gehad. Veel geleerd op spring en cross gebied. Dressuur wat minder wegens omstandigheden.
Ben met een groep van 14 meiden geweest, en we gaan proberen om dit jaar weer met bijna allemaal te gaan. Heb er zin an.
_KellyAV schreef:hallooo!
ik zal dit jaar ook weer van de partij zijn als ik wordt ingeloot trnminste
afgelopen zomer ging ik alleen en kon ik niemand, en nu heb ik er de beste en leukste vriendinnen aan over gehouden!
ik was naar week 7b, allround dus. Dat ben ik volgend jaar weer van plan te gaan doen
edit: zoals fee al eerder zei was ze met een groep van 14 meiden, ik was daar ook bij!
Katja schreef:miicchhellee schreef:Er is een week voor paarden met ruiters tot 20 jaar die gecombineerd wordt met een ponyweek.ik zou ook graag willen gaan, mijn vriend wilde misschien ook gaan maar die heeft een pony en dan kunnen we dus niet samen gaan. hmmm echt jammer!