Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vroeger met rijden al. De man waar ze vandaan komt is helaas overleden enkele jaren geleden, ik had haar gekregen op mijn 5e verjaardag, hij had toen wel een paspoort bij haar, maar nadat hij gestorven is , is alles met hem mee gegaan, hij had iets van 35 ponies, snuf heeft ook flink wat veulens gekregen. Veel daarvan zijn ook op een mooie leeftijd al gegaan. Enkele weet ik dat die er nog zijn, de laatste heeft ze gehad vlak voor ik haar kreeg, dat is nu zoon 11 jaar geleden. dus ze was al op hoge leeftijd met de kids bezig, die man had ze gewoon in de kudde, hupsakee haha. Ze staat in een grote stal waar ze veel in rond kan lopen, dat scheelt ook mega veel, anders krijg je snel last van stijfe spieren en stalbenen etc. Dus ik hoop dat dit jaar winter beter gaat nu ze een grote stal heeft
! Hobbyfotograve.
AustriaTrick schreef:Gimme_Spurs schreef:Zou leuk zijn ja! Ik heb nogal een opvallende poown![]()
Ik start niet zo vaak (ben het afgelopen jaar pas 2 keer gestart) ook omdat het huren van een trailer nogal kostbaar is...
Ik denk dat ik pas weer in maart start ofzo, mijn laatste wedstrijd was in juli. Dan gaat het ook niet zo snel met de puntjes...
Ben ook nog maar 3 x gestart, gewoon geluk gehad dat ik snel mn puntjes bij elkaar had
Kom je wel eens in omgeving oosterwolde?