Prachtige foto's! De liefde en positieve vechtlust spat eraf! Ik hoop dat je straks vol zelfvertrouwen je passie weer kan oppakken en weer net zo geniet als voorheen!
gelky
Geplaatst: 11-11-12 16:00
Veel beterschap! hihih die eerste foto is geweldig
luckyluuk
Geplaatst: 01-01-13 23:38
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar , en wat een geluk dat je er geen dwarslaesie aan over hebt gehouden. Doe rustig aan ,alles op zijn tijd sterkte!!
Ik vind het altijd erg leuk om jullie topics te bekijken! Heb het nooit zo op schimmels, maar vind die van jou érg leuk, erg aansprekend hoofdje heeft ie.
Maar wat een nare wending heeft het jaar voor jou gekregen zeg, heel veel sterkte en succes met revalideren!
Die eerste foto is geweldig! Die moet je uitvergroten en boven je bed hangen! Wel balen van je rug zeg! Hopelijk gaat dit jaar alles weer goed en kan je weer gaan genieten met je kanjers!
Maja dan de rest van het verhaal.. Ik ken het.. hing aan de nek van een pony en liet los, bam 2 wervels gebroken.. Ik had ook een saai wit corset alleen dan van boven tot onder, dat roze is veel leuker!!
Hopelijk revalideer je snel.. ik zat na een week of 8/9 alweer op het paard(alleen stappen) maar geloof me doe rustig aan want je komt je eigen tegen anders(ik was 13 en zeer eigenwijs)
Op naar een jaar zonder dat corset en hopen dat de scan goed is
Haai Eef! Wat een leuk topic heb je gemaakt. Hoewel het laatste wat minder is maar gelukkig gaat het herstel voorspoedig. Ik hoop dat je binnen korte tijd weer op tender kan genieten ipv alleen maar naast hem.
Bedankt voor de lieve berichtjes! Voor jullie allemaal ook een fijn 2013 gewenst!
Ik ben inmiddels een maandje uit mijn korset en het revalideren verloopt erg voorspoedig Morgen ga ik weer beginnen met drie ochtenden in de week werken en ik heb vorige week voor het eerst weer een stapritje op mijn paardje gemaakt. Ik merkte dat ik het echt rustig aan moet gaan opbouwen, elke beweging voelde ik in mijn rug, maar het voelde weer o zo fijn en vertrouwd Dus 2013 kom maar op!! Ik ben er klaar voor!!!!