Mijn paarden staan aan huis en ik zet ze regelmatig in m'n pyjama buiten op zondag! Vooral als ik ben wezen stappen en daarna dus weer m'n bed in duik vind ik het te veel moeite om me om te kleden. Maar ik kom hier gelukkig wel weinig mensen tegen (De buren zullen er ondertussen wel aan gewent zijn, haha)
Ooh geweldig! Zondag is bij ons voetbaldag, ik zie mezelf al zitten langs de lijn bij vriendlief in mn pyjama!
Majolen
Geplaatst: 04-11-12 22:55
Heerlijk pyjama dagen, ik heb gelukkig vriendlief en mamalief die mijn paardjes met alle liefde verzorgen, dus ik neem wel eens een dag "vrij". Hoewel dat niet makkelijk is
Het is verdorie maar goed dat je in een pyjama slaapt trouwens... er zijn mensen die slapen naakt
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-12 23:20
als ik naakt zou slapen zou mijn make/up me ook niet meer redden vrees ik Ik ga maar eens op stal....krijg slaapjes
Herkenbaar Toen ze nog achter het huis stonden... heerlijk in mijn pyjama (lees oud overhemd ) naar buiten rennen om de paardjes eerst een knuffel te geven! (en dan heel schaapachtig staan te kijken als je dus in een overhemd rondloopt en er zijn opeens al mensen op het erf oeps)
Geweldig! Ik had ook zo'n luie zondag.. Zwaar tegen m'n zin mee aangekleed, schiet de bak van de kruiwagen los, en krijg ik allemaal poep over m'n broer
Geweldig! Ik had ook zo'n luie zondag.. Zwaar tegen m'n zin mee aangekleed, schiet de bak van de kruiwagen los, en krijg ik allemaal poep over m'n broer
Over je broer nog wel
Geweldig Q
suuzepuus
Geplaatst: 05-11-12 22:39
Och, mijn paarden krijgen meerdere keren in de week hun ontbijten/ of hun nachthooi (net nog) in pyama!! vinden ze niet erg hoor!! pyama met regenlaarzen. ideale combinatie... (paarden staan aan huis, misschien is dat dan anders...)
cam
Geplaatst: 05-11-12 22:44
Hahaha vind het bijna jammer dat ik geen pyama bezit. Misschien moet ik er toch een aanschaffen.