Wat een gave foto's! Maar kan ook bijna niet anders met Laurence als fotografe Knap beestje heb je daar, had 'm geen 1,40 gegeven
Surprise_Boy schreef:Wat een gave foto's! Maar kan ook bijna niet anders met Laurence als fotografe Knap beestje heb je daar, had 'm geen 1,40 gegeven Komt mss ook wat door haar bouw en sterallures?
O dit is nou mijn droompaard! Hoop er ooit zo een te krijgen!Wil je een PB sturen met waar je woont, want als dat niet te ver is zou ik dolgraag eens foto's willen.komen maken!
XiiaaooNaa schreef:O dit is nou mijn droompaard! Hoop er ooit zo een te krijgen!Wil je een PB sturen met waar je woont, want als dat niet te ver is zou ik dolgraag eens foto's willen.komen maken! Zis ook echt mijn droompaard Ja dat zal ik doen
Had al een paar foto's op FB gezien van Laurence! Zijn echt super foto's geworden!!Heel mooi paardje ook!
Wauw, wat een prachtbeest ♥Vooral foto 6 spreekt mij heel erg aan!Ze ziet er zo krachtig uit!PerfectGroetjess x
wat een ontzettend gave pony heb je zeg.wat een gaaf resultaat heb je, met die herfstkleuren erin zeg
Wow, toch wel omvergeblazen door de vele positieve reacties hier zeg! Dankuwel voor de complimenten!!