ik heb dinsdag de nieuwe zilvere springschoenen van pagony gekocht, staan echt super gaaf, zijn heel mooi zal snel een foto maken.
xlisza
Geplaatst: 26-10-12 20:16
Luf_Midnight schreef:
ik heb dinsdag de nieuwe zilvere springschoenen van pagony gekocht, staan echt super gaaf, zijn heel mooi zal snel een foto maken.
Dat lijkt me wel gaaf zeg! ben benieuwd naar de foto.
Luf_Midnight
Geplaatst: 26-10-12 20:18
haha beetje rare reactie hier in het tentenkamp topic was heilig ervan overtuigt dat ik in het wintercollectie topic zat haha zal daar ook een foto plaatsen binnenkort.
Wie gaat er naar Hippo's Oostmalle tentenkamp? Ik zie geen folder op de site, maar ik neem aan dat deze qua aanbiedingen ongeveer op die van Rotterdam lijkt
Wel, voor mij viel het wel tegen om eerlijk te zijn. Ik ging ook niet voor grootse dingen maar echt, ik heb al betere kampen meegemaakt.
Spullen die ik zag zijn de welbekende Anky dekjes en bandages. Zag ook Eurostar stripes. Que dekens lijkt het ook maar magertjes qua keuze, maar hier telt ook dat ik daar niet zo heel erg op heb gelet. 1 Deken dat ik wel interessant vond was een outdoor 200grams voor 70 euro. Als de dekens van een vriendin deze niet hebben dan kan ik nog altijd een keertje heen rijden voor dat ene deken (hopelijk hebben ze dan nog de juiste maat voor mijn paard )
Wat me opviel, bvb qua dekjes, is dat het hetzelfde "promotie" aanbod was van al tig jaren terug. Toen raakte ze ook al niet van die spullen vanaf en die blijven dus maar (tot vermoeiens toe) terugkomen.
Winterboots leken wel ruim aangevuld maar die had ik niet nodig, net hetzelfde met de caps.
In het kort: niet mijn goesting en heb wel een beetje spijt dat ik de rit heb gemaakt.
xRochelleee
Geplaatst: 02-11-12 16:54
ik vroeg me af of er nog steeds tentenkamp is of dat het alweer voorbij is.
dancer_
Geplaatst: 02-11-12 16:54
xRochelleee schreef:
ik vroeg me af of er nog steeds tentenkamp is of dat het alweer voorbij is.
In België is het nu bezig, in NL is het al afgelopen
irise456
Geplaatst: 07-01-13 09:52
Even het topic weer omhoog duwen In maart is zeker tentenkamp weer?
Nee lijkt totaal niet op Hypo. Het is echt heel erg groot en zeker de moeite waard. Ze geven ook wat shows etc dus dat is ook leuk om te kijken! Het zijn heel wat hallen waarin vanalles staat, grote vrachwagens, trailers en auto's. Vanalles voor de stal etc maar ook heel veel kraampjes met spullen zoals Eskadron etc.
Voor meer info moet je het topic maar eventjes doorkijken