Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jullie gaan echt als een speer!
Gefeliciteerd! kelz schreef:Voor ons ook een leuke dag.
Ons eerste L2 debuut!
Eerste plaats in de trail
Eerste plaats in de HMS
En een derde plaats in de pleasure.
Jammer Bellatrix dat je voor de reining naar huis bent gegaan je maakt prachtige foto`s.
Maar inderdaad gezondheid is belangrijk uitteraard!
Anita, heeft iemand bij jullie toevallig nog foto`s gemaakt van de L2 ? hihi
dus leuke afsluiter van ons eerste showjaar!
REGINA76 schreef:kelly je vergeet je allround prijs een hoofdstel?
idd was gezellig leuk alles liep op tijd mooie groepen
wij zijn te vreden vd organisatie!
en natuurlijk weer erg leuke prijzen!

en 3de in de Pleasure.
2de en 4de dus ben heeel trots! maceooliver schreef:Ook voor mij (en Oliver) was het een leuke middag. We moeten maar vergeten dat we vast kwamen te zitten met auto en trailer, net zoals zoveel anderen.
1ste in de Trail !!! In de horsemanship bedacht Oliver een eigen pattern wat de jury niet met extra punten kon waarderenen 3de in de Pleasure.
Al met al een goed resultaat.
@Bellatrix Waar kan ik je foto's vinden ? Ik was nr 2004, grijs/witte paint en ik in een paarse blouse. We reden de L4/L3.

Bellatrix schreef:maceooliver schreef:Ook voor mij (en Oliver) was het een leuke middag. We moeten maar vergeten dat we vast kwamen te zitten met auto en trailer, net zoals zoveel anderen.
1ste in de Trail !!! In de horsemanship bedacht Oliver een eigen pattern wat de jury niet met extra punten kon waarderenen 3de in de Pleasure.
@Bellatrix Waar kan ik je foto's vinden ? Ik was nr 2004, grijs/witte paint en ik in een paarse blouse. We reden de L4/L3.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat leuk zeg ! Bedankt !
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
maceooliver schreef:Ook voor mij (en Oliver) was het een leuke middag. We moeten maar vergeten dat we vast kwamen te zitten met auto en trailer, net zoals zoveel anderen.
superpony schreef:maceooliver schreef:Ook voor mij (en Oliver) was het een leuke middag. We moeten maar vergeten dat we vast kwamen te zitten met auto en trailer, net zoals zoveel anderen.
O, dan stonden jullie voor ons vast. Liep nog even naar jullie toe, toen jullie je paard gingen uitladen. Jullie zagen er netjes uit, leuk dat paars, staat goed.