In ieder geval chapeau voor de combinatie, nette proef!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paard89 schreef:Voltes in galop iets te groot, maar verder wel netjes gereden. Hiervoor een 6. Halsstrekken mocht nog iets lager, hiervoor een 7. Achterwaarts een 7, vond het achterwaarts nog net niet helemaal mooi genoeg voor een 8. Laatste keer HH voor afgroeten staat het paard iets scheef, hiervoor een 6.
Voor de stap een 7, draf een 6, galop een 6.
jury schreef:ik kon bij deze combi vrijdag een paar 9-ens kwijt. Als je dat bij deze niet doet dan kun je het nergens meer kwijt.
Puissance schreef:Ik kwam uit op 195, ben blijkbaar nogal streng in vergelijking tot de rest.Ik heb het gevoel dat de combinatie niet over de AC-lijn binnenkwam, of zit ik er zo scheel voor? Denk het wel, want ik heb het hier in dit topic nergens nog zien staan. Ik had ook het idee dat de slangenvolte niet over X was, wellicht zelfde (afwijkende) kijkhoek.
In ieder geval chapeau voor de combinatie, nette proef!
Remember schreef:jury schreef:ik kon bij deze combi vrijdag een paar 9-ens kwijt. Als je dat bij deze niet doet dan kun je het nergens meer kwijt.
Dan ben ik eigenlijk wel benieuwd waar je al die 6-en hebt gezet? Want als je op 208 uitkomt zit je onder de 7 gemiddeld en moet je best een aantal 6-en genoteerd hebben om die 9-ens en ik neem aan ook 8-en weg te strepen? Bijv. tegenover 2x een 9 moet al 6x een 6 staan om terug op 208 te komen als je voor de rest 7-ens hebt? Want ik neem aan dat er geen 5-en op het protocol staan