Whisperke schreef:-ik vind het een minpunt dat de kaartjes zo duur zijn, zeker vind ik het aanbod niet zo geweldig gezien de prijs, tis leuk om erheen te gaan, maar vind het veel geld, kun je beter naar equitana gaan oid.
- ik houd van aanbiedingen en leuke kraampjes, ik vond het erg weinig.. Had voor mij wel meer mogen zijn..
- Indd via de inrijdpiste kon je zo horse event terrein op, werd niet gecontroleerd..
Misschien volgend jaar, voor de mensen die aan een clinic mee doen en 1 begeleider, polsbandjes te geven.. sneller te controleren.
- Ieder jaar is het terrein hetzelfde op gebouwd.. Vind het wel leuk om eens het heel anders te zien. Zo komt het over als of het ieder jaar hetzelfde is.
- ik moest me melden op het secretariaat ivm clinic, meisje reageerde erg onzeker en wist niet wat ze er mee moest, heb me dus aangemeld en even het terrein opgelopen, 10 min later werd ik gebeld dat ik me niet gemeld had.. En of ik er wel was..
- vond er weinig eettentjes, we wouden voor we vertrokken nog even wat eten, la place was duur, en voor de rest stond een enorme rij..
- ik begrijp dat mensen graag overal hun hond mee naar toe nemen, maar ik persoonlijk vind dat niks.. Het is ongeloofelijk druk, mensen struikelen over een hondje, of ze trappen per ongeluk op het pootje van de hond. Er worden clinics gehouden waardoor geklapt wordt en honden vaak onrustig worden of gaan blaffen.. Tis bloedje heet, als het zo'n weer is, moet jeje hond thuis laten en moet je het niet als organisatie aantrekkelijk maken om je hond mee te nemen.. En daarnaast honden toiletten ergens gezien??? Ik neem aan dat een hond geen 8 uur zijn plas en poep kan ophouden.. En je hebt altijd eigenaren die het niet opruimen.
- vond dat sommige standhouders werden weg geduuwd omdat je soms echt gericht er naar toe moest lopen. Veel mensen doen dat niet..
- nooduitgangen onduidelijk aan gegeven..
- uitgang en ingang op dezelfde plaats..
en zo kon kan ik nog wel vanalles verzinnen..
+ Pluspunt vind ik wel, dat je alle soorten van de paardensport kan zien. Dat mensen de gelegenheid krijgen om de sport uit te leggen en te presenteren. Voor ieder wat wils..
+ het aanbod aan clinics
+ de waterpunten voor de honden
+ de gratis wc, al was de toilet bij de trailers nou niet bepaald fris, je kon zo zien, wat iedereen had gedaan..
+ vriendelijke mensen die helpen op HE
Ik heb me ook wel gestoord aan de massa's mensen met honden, de beesten hebben er niks aan daarbij was het veel te warm.
Ook van die mensen met die karretjes achter zich vond ik hoogs irritant.
Er was een vrouw die reed gewoon over de voeten van iedereen, dat mens ben ik wel een paar keer tegen gekomen en ragde overal door met dat rotding.
Het is op sommige plekken soms al moeilijk zelf een plek te krijgen, laat staan met zo'n kar of hond.
Maar ik denk dat honden welkom zijn omdat er ook een onderdeel voor honden is.