Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Nee, dat snap ik ook wel hoor.Is echt niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen.
Jasmijn1989 schreef:Ben erg benieuwd wat de 'echte' juryleden voor punt hebben gegeven voor het achterwaarts gaan.. daar twijfelde ik over.
Doma_clasica schreef:Het paard lijkt mij een ontzettend fijn dier. Doet wat van hem verwacht wordt.
De enige 'stoorzender' is de amazone. Doordat de amazone niet fijn zit komt de gehele proef gehaast over. Daardoor mis ik souplesse en ruimte in de bewegingen van het paard. Ook wordt het paard niet echt naar de hand gereden, amazone zit niet 'mee' met de beweging en ook het te kleine zadel doet geen goed. Het paard heeft moeite met het geschud van de amazone. Ook heeft zij haar handen niet mooi gesloten. Wat mij verder opvalt is dat het paard geen enkele lengtebuiging laat zien. Bij het tweede wijken voor de kuit gaat ook nog eens flink de achterhand voor. En alle overgangen zijn te weinig gereden. .
Focussed schreef:Houding van de ruiter was netjes maar veel te onrustige benen. Heb daar dan ook een 4 voor gegeven