Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roxiie schreef:sigrid1182 schreef:sommige mensen zijn wel azijnpissers hier.....haha...
ik zelf kom op 182 pt uit, en dan heb ik ook 4en gegeven en 7ens.
Tsja, dat kun je ook over 'de Sinterklazen' zeggen.
Ik en een hele hoop anderen vinden het niet wp-waardig, maar ook een hele hoop mensen wel.
Ik vind het eigenlijk best leuk om de verschillende 'opvattingen' en motivaties te bekijken
The_Stig schreef:Ik als leek in het jureren kwam uit op 176. Ik kon 7ens kwijt, maar ook een aantal 3en en 4en. De oefeningen worden redelijk netjes uitgevoerd. Ik stoor mij aan het het drijven/impuls, daarnaast vind ik ook de aanleuning/nageeflijkheid een punt wat echt beter zou moeten in de L2. Het niveau is wat mij betreft nog niet voldoende om door te kunnen stromen naar de M en dus ook nog niet winstpuntwaardig. Wel top van de amazone om je zo online te laten beoordelen!
ShauniBef schreef:Oef. Ik denk dat ik heel Bokt over mij heen ga krijgen! Maar ik gaf 163 punten
!
hele hoge punten, maar ook hele lage.. Ik vind het zo op het eerste opzicht niet L2 waardig, impuls is ver te zoeken, houding en zit van de amazone is niet alles. Paard mag hier en daar een stuk actiever.
Wel top van de amazone dat ze dit op Bokt wil hebben!