Wie komt er ook in actie op het HE?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:38

Elise95 schreef:
Wat leuk, aan die clinic doen wij ook mee, maar dan zaterdags in de fnrs-hal. :)

ja ik dacht dat ook maar ik heb net even goed gekeken, zondags is het programma anders en ik keek enkel naar de tijd
Wij doen dus loswerken aan de longe! Daar kan ik me wat meer bij voorstellen :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:41

Ik ben er op alledrie de dagen om het Knabstrupper-ras te promoten met Pathos aus der schützenden Hand. Ik ga hem eenhandig klassiek voorstellen :)

Vrijdag om 16.10u, zaterdag om 15.10u en zondag om 11.50u in de Fokkerij Wereld piste.

Gewoon te herkennen aan mijn barokke jas en natuurlijk dat ik éénhandig rijd, foto's van het paard staan in mijn profiel ;)

liesie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:44

mijn paard doet mee aan het project: door dik en dun van pavo. het hele weekend ben ik aanwezig bij pavo om te vertellen over mijn ervaringen en mensen te helpen en samen met pavo hun te informeren over het afvallen van paarden.

ik heb er ontzettend veel zin in en het lijkt mij een leuke ervaring

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:49

tiffclaus schreef:
Elise95 schreef:
Wat leuk, aan die clinic doen wij ook mee, maar dan zaterdags in de fnrs-hal. :)

ja ik dacht dat ook maar ik heb net even goed gekeken, zondags is het programma anders en ik keek enkel naar de tijd
Wij doen dus loswerken aan de longe! Daar kan ik me wat meer bij voorstellen :D

Je hebt inderdaad verschillende.

Loswerken aan de longe is ook leuk :)

De clinic die ik ga rijden is als het goed is, wat meer gericht op de zit van de houding. En specifiek het probleem doorzitten, want dat was het probleem waarop ik ben uitgekozen.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:58

esje01 schreef:
Sjolvir, wij staan samen gepland bij zo xxxxxx,xxxxxx. maakt inderdaad niet uit welk paard je daarvoor meeneemt.
Beterschap voor je fjordje!

Heb jij daar dan al mail over gehad?
Ik namelijk nog niet, behalve dat ik weet dat ik mee doe, via Fjorden Brabant.

Zaterdag gaat dus niet door en zondag heb ik over gemaild of ik eventueel paard mocht wisselen voor de trail clinic,
maar ook nog niets van gehoord....
Hoop natuurlijk dat Sjollie als nog mee kan, maar anders heb ik nog mijn Toobs!

Dus Drunksheep, misschien (hoop van niet in dit geval, hoe leuk anders ook) kunnen de neefjes meeten.

xChoco

Re: Wie komt er ook in actie op het HE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:22

Vandaag zijn de kaartjes binnen gekomen. :D
De trailer is gelukkig ook al geregeld, vrijdag even kijken hoe ze het gaat doen met in en uit de trailer en zaterdag ga ik toch maar even haar staart wassen want die is nu niet echt de ehh.. mooiste.. :')

Sjolvir, hoop echt dat je met Sjollie mee kunt doen!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 23:30

:o Ik heb helemaal nog niet meegekregen dat er hier zo lekker gekletst is. Gelukkig ben ik er even door iemand op gewezen!

Ik mag met Nilay ook mee doen aan de Trec clinic. Het lijkt me ontzettend leuk en ook heel erg bij ons passen.

We hebben deze week wel even nodig om weer aan de slag te gaan. Nilay heeft net 2,5 week stil gestaan omdat hij kreupel was. In de tussentijd heb ik mijn zadel en trailer verkocht... en toen kreeg ik bericht dat ik mee mocht doen op Horse event. Dus spoed gezet achter het kopen van een nieuw zadel en met de staleigenaar geregeld dat ik zijn trailer mag lenen. Afgelopen weekeind een nieuw zadel gekocht en gisteren voor het eerst (met het nieuwe zadel) er weer op.

Donderdag of vrijdag moet ik hem in ieder geval even wassen. Ik heb nu een grijze palomino in plaats van een goudgele. En we willen natuurlijk wel goed voor de dag komen.

Nu vraag ik me alleen af wat ik met mijn paard moet doen 'de rest van de dag'. Ik kan hem echt niet op de trailer laten staan. Hij staat al 2,5 uur op de trailer om in Deurne te komen. Ik denk dat het beste is om een plekje in de buurt te vinden waar hij op het land, in de paddock of op stal mag. Om na de clinic direct terug te rijden vind ik niet eerlijk tegenover mijn paard en bovendien zelf niet zo leuk. Ik zou wel graag wat meer van horse event zien als ik er dan toch ben.

Hoe doen jullie dat?

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:03

Wij zetten een stuk af met prikpaaltjes bij de vrachtwagen, dat doen die van ons heel goed.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:06

Malenka schreef:
:o Ik heb helemaal nog niet meegekregen dat er hier zo lekker gekletst is. Gelukkig ben ik er even door iemand op gewezen!

Ik mag met Nilay ook mee doen aan de Trec clinic. Het lijkt me ontzettend leuk en ook heel erg bij ons passen.

We hebben deze week wel even nodig om weer aan de slag te gaan. Nilay heeft net 2,5 week stil gestaan omdat hij kreupel was. In de tussentijd heb ik mijn zadel en trailer verkocht... en toen kreeg ik bericht dat ik mee mocht doen op Horse event. Dus spoed gezet achter het kopen van een nieuw zadel en met de staleigenaar geregeld dat ik zijn trailer mag lenen. Afgelopen weekeind een nieuw zadel gekocht en gisteren voor het eerst (met het nieuwe zadel) er weer op.

Donderdag of vrijdag moet ik hem in ieder geval even wassen. Ik heb nu een grijze palomino in plaats van een goudgele. En we willen natuurlijk wel goed voor de dag komen.

Nu vraag ik me alleen af wat ik met mijn paard moet doen 'de rest van de dag'. Ik kan hem echt niet op de trailer laten staan. Hij staat al 2,5 uur op de trailer om in Deurne te komen. Ik denk dat het beste is om een plekje in de buurt te vinden waar hij op het land, in de paddock of op stal mag. Om na de clinic direct terug te rijden vind ik niet eerlijk tegenover mijn paard en bovendien zelf niet zo leuk. Ik zou wel graag wat meer van horse event zien als ik er dan toch ben.

Hoe doen jullie dat?

Tussendoor even laten grazen aan de hand. En voor de rest een hele hoop hooi meee. En ook water meenemen.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:35

Wij zijn er alle dagen met de paarden, brengen ze donderdag al. Wij hebben stallen.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:41

Mijn paard staat heel gemakkelijk in de vrachtwagen en ik durf hem daar dus de hele dag wel te laten staan. Maar hij is dan ook wel vaker ver mee op pad geweest en is heel rustig. Staat dan lekker te sukkelen

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 08:44

Ik heb een stal gereserveerd voor mijn paard :) Moet ook 2,5 uur op trailer heen en 2,5 uur op trailer terug, daarnaast heeft hij nog nooit lang op de trailer stil gestaan en wordt ie meestal ook best ongeduldig :)
Dus lekker een stalletje, dan kan ik en degene die mee zijn ook onbezorgd rond kijken de rest van de dag!

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:30

Gelukkig is er voor alle deelnemers aan de freestyle competitie een stal geregeld, voor ons dus ook :)
Een stukje afzetten met prikpaaltjes is een hele goede oplossing!

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:20

mijn pony staat waarschijnlijk in de stal van het stamboek. kan ze geaaid worden. op zondag dan.
ze loopt om half 2 in de bit piste mee in het rassen deflile.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:57

8)7 Waarom heb ik geen kabouters die meehelpen met de voorbereiding?????
Zoals gewoonlijk op het laatst weer te druk en dingen vergeten (zoals de kaarten op de post doen naar mijn mede- promotieteam-leden.
dus dat wordt met kaarten aan de poort staan, want de KPN is niet echt betrouwbaar

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:07

Ik mag op vrijdag met mijn paard een clinic rijden bij Lammert Haanstra. Tussen 14.00-14.30u zijn wij te zien in de NH cirkels.

Hebben jullie vrijkaartjes gekregen?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 17:13

Ik wel voor mijn presentatie =)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 17:50

_Roxanne schreef:
Ik mag op vrijdag met mijn paard een clinic rijden bij Lammert Haanstra. Tussen 14.00-14.30u zijn wij te zien in de NH cirkels.

Ik heb ook vrij kaartjes gekregen :j . Vandaag binnen gekomen.

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:32

_Roxanne schreef:

Hey, ik denk dat je longeren bedoeld, want NH cirkels zijn longeercirkels volgens mij......
Vrijkaartjes?? Ik heb wel een parkeerkaart gehad, maar geen vrijkaarten. Kreeg je die erbij dan?

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:35

brighteyes85 schreef:
_Roxanne schreef:

Hey, ik denk dat je longeren bedoeld, want NH cirkels zijn longeercirkels volgens mij......
Vrijkaartjes?? Ik heb wel een parkeerkaart gehad, maar geen vrijkaarten. Kreeg je die erbij dan?

Ik moet rijden, we gaan op een zitles-achtige manier werken aan de oprichting bij mn paard en de ontspanning bij mij.

Ik heb ook een parkeerkaart gekregen, maar ik weet dat er ook vrijkaartjes aan clinicrijders gegeven worden. Heb alleen geen idee wanner je wel/geen vrijkaartjes krijgt

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:39

Oh, ik heb inderdaad parkeerkaart en vrijkaart.

En ik zit met een probleem, :o
Een luxe probleem.
Elk tijdstip zijn er sowieso 2 dingen die ik graag wil zien, en dan heb ik het er nog niet eens over gehad met mijn vriendin die mee gaat. :=

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:44

Mjetterd schreef:

Een luxe probleem.
Elk tijdstip zijn er sowieso 2 dingen die ik graag wil zien, en dan heb ik het er nog niet eens over gehad met mijn vriendin die mee gaat. :=

Ik heb 3 mensen bij me in de auto, geen idee wat die willen gaan zien.
Ga lekker mijn eigen programma afwerken onze intresses lopen namelijk nogal uiteen, allicht dat we wel
wat overeen komende clinics uitzoeken, maar dat zien we dan wel weer.
Ik moet in ieder geval 2 x met paard komen opdraven (wel handig direct achter elkaar) en moet van te voren nog wat gaan bespreken.
Dus wens ze veel plezier en zie ze vast wel een keer weer terug.
(als ze lift terug naar huis willen tenminste :+ }> .)

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:48

Het lukt me meestal niet om veel te zien. Veel te druk om de stand te verlaten.
Zondag komt Gertrud Jetten bij ons op de stand om boeken te signeren en hebben we ook nog een prijsvraag voor de kids. Onder de kids wordt een boek van de Zonnehoeve verloot, ben benieuwd of dat nog extra aanloop geeft.

suus27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:51

Gezellig, ik doe ook mee met clinic trec! Helaas geen boxen meer vrij op zaterdag. Hoe ik het nu ga oplossen, weet ik nog niet.

Malenka schreef:

Hoe doen jullie dat?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:29

Sjolvir schreef:
Mjetterd schreef:

Een luxe probleem.

Ik heb 3 mensen bij me in de auto, geen idee wat die willen gaan zien.
Ga lekker mijn eigen programma afwerken onze intresses lopen namelijk nogal uiteen, allicht dat we wel
wat overeen komende clinics uitzoeken, maar dat zien we dan wel weer.
Ik moet in ieder geval 2 x met paard komen opdraven (wel handig direct achter elkaar) en moet van te voren nog wat gaan bespreken.
Dus wens ze veel plezier en zie ze vast wel een keer weer terug.
(als ze lift terug naar huis willen tenminste :+ }> .)

Ik ben zaterdag bokt-reporter en mijn vriendin is daarbij mijn linkerhand :Y). Dus ik ga toch wel graag samen met haar alles bekijken etc.
Maar ik denk, in tegenstelling tot bij jou, dat wij qua interesses redelijk op 1 lijn liggen :).