Hij wordt niet zozeer ingeslapen omdat hij nu pijn heeft..
Maar omdat het nooit meer goed kan komen. En daar zijn we ook al vrij snel achter gekomen, omdat we heel snel naar de kliniek zijn gegaan toen hij af en toe onregelmatig liep (kwam ook deels door de stand die weer gecorrigeerd moest worden door de hoefsmid op de kliniek).
Citaat:
Zijn blessure valt op zich wel mee, maar we zijn er al heel snel mee naar de kliniek gegaan, want hij is ook geopereerd aan zijn x-beentjes. Daar had het dus niets mee te maken en dat was ook al helemaal goed hersteld. Het is vooral dat de kans dat het ooit nog goed komt er gewoon niet is in dit geval..
In de wei springt hij ook nog voortdurend in het rond, daar maak ik me eerder zorgen over. Ik denk dat dat nog schadelijker is, want de grond in de wei is momenteel echt kei en keihard. Of als hij weer eens over het erf aan het touw ineens begint te galopperen.
Als hij dat niet had gehad (die operatie) hadden we het sws nog wel een stuk langer gekeken. Hij speelt zoveel en ook samen met de andere paarden dat een kleine blessure makkelijk opgelopen is.