Mooie deelnemerslijst! Caroline was net op tijd met inschrijven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
esmir schreef:astridelise schreef:@Esmir, boeit mij ook niet als de galop niet lukt. Het is de eerste keer, dus braaf zijn en plezier hebben vind ik veel belangrijker.
Leuk om jou live dan te zien.
Ja joh. Ach t is voor de lol idd. We maken er gewoon een gezellige meeting van , en we worden gewoon gedeeld 39e
ook best fijn smiddags pas. Kan ik nog mooi rustig aan doen. En in de ochtend komen kijken nog. Ik kom beide dagen wel kijken!
Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk..
Grit schreef:Ik zie dat de nieuwe lijst erop staat.
En ik ben een stuk naar voren geschovenZit nu gemengd met de L1, maar dat zal anders wel niet goed uitgekomen zijn.
(ze hebben in ieder geval al 1 keer samen geoefend) alles beter dan dat ik haar voor moet lezen. Moeder en dochter en dan voorlezen dat werkt bij ons niet, ik let veel te veel op Desie en Amber en raak dan de weg kwijt tijdens het voorlezen en moeders doen het niet snel goed he en mocht het dan fout gaan dan hoor ik dat dagen en als iemand anders een foutje maakt is er niets aan de hand en kan ze er om lachen
. Grit schreef:Achjo, die uitslag......![]()
![]()
Succes met de laatste voorbereidingen!
Hoe gaat het met Saela?