Ik vind het er mooi uitzien ... Netjes gehecht !!
Hopen dat het mooi heeld allemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Tijd dood ze vooral met achter de snack-ball aanhollen, likit oplikken, eten (gelukkig kun je een jaarling ad lib hooi geven), languit liggen slapen, aandacht opeisen, en een beetje in de rondte kijken
. Laatste dagen een beetje pech met het weer, waardoor ze vaak toch op stal moest staan ivm het verband wat anders nat wordt. Maar vanavond stralend weer en gaat nog tot het weekend door gelukkig. 

FHS schreef:Wanneer gaan we het nu eindelijk eens leren met z'n allen. Prikkeldraad is geen geschikte afrastering voor paarden!! Het wordt nog steed overal gebruikt, omdat het zo lekker goedkoop is, behalve als je paard erin heeft gehangen ...
Een beetje paardenhouder heeft dit niet op z'n land staan en paardeneigenaren zouden er voor moeten kiezen hun paard niet op een land te zetten, waar dergelijk afrastering gebruikt wordt.
Sterkte met je paardje! Ik hoop voor je dat het goed komt.
Def schreef:Ja je moet t niet gaan spuiten op een plek waar t vocht uit kan. Mijn paard had haar litteken ook op de voorkant en dan spoot ik het op de achterkant van haar been. Het helpt namelijk wel echt heel goed, maar je hebt gelijk dat je moet oppassen voor afsluiting!
Def schreef:Ja je moet t sowieso even aan je da vragen, met dit soort dingen moet je gewoon precies doen wat hij zegt. En als het verband eraf gaat!
sterkte
, collega erbij gehad, en viel eigelijk niks tegen. enkel een paar van de bovenste hechtingen losgelaten, maar dat was ook te verwachten ivm de doorbloeding en de grootte van de flap. weer een flinke kwak mesitran erop in elk geval. de zijkanten die houden nog steeds mooi dicht, zowel binnen-en buitenkant en dat is toch wel erg positief, ook vormt er zich al mooi granulatieweefsel op die plekken. Nog een beetje vochtig verband, door wondvocht en necrotisch weefsel, maar eigelijk valt het best mee, niet eens heel veel. Pijnstilling wordt nu afgebouwd naar om de dag, als ze dan tenminste geen pijn krijgt, en de antibiotica mogen we over op poeder door het voer (jeej!). en verder zet ze hem nog steeds mooi neer, klapt amper dubbel, misschien een heel enkele keer, maar dit is gelukkig nog op 1 of 2 handen te tellen
. Dus al bij al weer heel erg tevreden. pony voelt zich verder ook goed, dus dat scheelt. Gisteren leek ze wat gevoeliger op dat been maar hechting met plastic was ook losgekomen en wat verschoven, dus misschien daardoor, of toch even verkeerd neergekomen ofzo. vandaag ziet het er weer goed uit. ze staat weer lekker in der paddockje met dit weer.