mtoet schreef:Wat dacht je van het super mooie hoofd van zamira, is deze wel typisch gelders? Omdat ze van elegant is?
Naar mijn idee is er geen trend nu met special d en ik kan me er ook niet druk om maken als dit wel het geval was.
Voor mijn gevoel wordt de aanval juist ingezet als je een modern type gp hebt. Ik heb er van beide, vind beide mooi maar merk wel verschil in de sport. Daarom mijn voorkeur.
Nogmaals, ik vind persoonlijk niet dat je de opmerkingen als aanvallen moet zien
Het zijn misschien kritische noten, of eventueel gewoon opmerkingen van mensen die een andere mening hebben, maar verder zou ik er weinig slechts achter zoeken.
Een trend met Special D lijkt er toch wel te zijn hoor, er verschijnen vaker nakomelingen van hem op de keuring de afgelopen jaren, en dan spreekt men toch al wel snel van een trend
Net als dat er een trend is met Alexandro P . Verder niets mis mee hoor, maar het valt bepaalde mensen op
Je hoeft je ook niet druk te maken. Gewoon lekker genieten van je mooie merrie zou ik zeggen, is veel leuker als je druk maken over de meningen van anderen