Wat de aanjagers betreft, dat zijn meestal inderdaad vrijwilligers die zich de hele dag in het zweet lopen en dan ook nog commentaar krijgen,
maar goed het is ons allen bekend "ondank is des wereld's loon"
Overigens kunnen de meeste aanjagers wel bogen op enige paardenkennis.
Osmo, weet niet of dat gaat werken dat persoonlijke aanjaagadvies per eigenaar, wel een grappig idee.
Je hebt gelijk als je zegt dat beenwerk moet passen bij een paard, maar dan nog heb ik het liever aan de lichte kant en droog
dan zwaar en voos. Hard beenwerk blijft het belangrijkste.
Stoffel, jij hebt gelijk een nu schijnbaar luxe merrie kan op oudere leeftijd behoorlijk uitgezwaard zijn (ik ook
)bij de Oscar gaat dat zeker gebeuren, want daar zit ook bij vader genoeg klassiek bloed in.
Waar ik niemand over hoor en dat lijkt me toch echt een speerpunt bij de Gelderse,
hoe gedroegen de aangeboden paarden zich?
Zijn ze significant rustiger/braver dan een gemiddeld rijpaard?
Daar moeten wij het namelijk als fokrichting ook van hebben?

edit: ze is al verkocht maar staat nog op de kwpn site...Best leuk zo die zoektocht naar afstammingen en paarden!
, maar het had naar mijn idee beter gekund.
en dat ik me moet verdedigen voor vragen die ik stel.. ik heb er in elk geval geen prettig gevoel bij hoe er soms gereageerd wordt. Dat vind ik jammer want zoals Urosa en ook Osmo zegt, van een topic als dit kun je juist ontzettend veel leren!