Ik hou me vingers gekruist vandaag. Vandaag nieuw gips/verband, hopelijk kunnen ze gelijk scannen.. En hopelijk valt de mok mee, anders is haal ik haar sokkeneraf.. Minder mooi, maar ach, het groeit wel weer terug.
Oh, wat een naar verhaal (maar wat een enorm mooie fries!), ik duim dat alles goed komt..
SuzanH
Geplaatst: 06-07-12 17:32
Heel veel sterkte, Ik heb mijn paard ook begin van het jaar moeten inslapen vanwege een ernstige peesblessure.. Ik ga duimen dat het niet met jullie gebeurd
letziforevr
Geplaatst: 06-07-12 17:33
Oei...klinkt niet best
Sterkte met haar, je doet je best voor haar en meer kan je niet doen..
Zo het hele topic gelezen. Ik hoop dat er vandaag al gescand kan worden, dan weet je echt helemaal waar je aan toe bent en hoe het er zo'n beetje voor staat! Sterkte
Ze zijn geweest, eris niet gescant want hij had de apperatuur niet bij zicht maaaar.... Het zag er super goed uit!!! Nog niet te vroeg juichen, maar de veearts vond het er veel beter uit zien,en denkt dat er misschien alleen een spiertje verrektis. Dat zou heel fijn zijn, maar daar ga ik nog niet vanuit.
Ze had wel een beetje mok, maar ik heb het gelijk ingesmeerd en de hebben het gips nu boven de sokken gedaan zodat het niet verder gaat broeien. De steunbandage op links heeft ook zijn werk gedaan, want ze loopt nu in stap niet meer kreupel. Vandaag heeft ze ook gen muisjes of metacam op, pas na het bezoek van de DA, dus daar heeft ze zich ook niet doorheen gelopen oid.
Helemaal top! Nu hopen dat ik goed nieuws te horen blijf krijgen!