aaah wat ontzettend schattig! Jij bent je paard kwijt meid!
michelle___
Geplaatst: 21-06-12 13:19
Geweldig!
CoronaLime
Geplaatst: 21-06-12 13:19
Knap stel zeg, wat zal jij een trotse mama zijn
Sirus
Geplaatst: 21-06-12 13:23
Hoi Lindy,
Wat leuk om Neva nog eens te zien. Wij zaten 3,5 jaar geleden gezamenlijk in een topic over onze zwangerschappen, volgens mij waren wij ongeveer gelijk uitgerekend. Gaat hard he, met die "kleine" meiden. Wat een dame is Neva alweer! Wanneer staat de eerste wedstrijd op het program, hihi? Noor is ook gek kop de paarden, wil er ook graag op maar ik vertrouw mijn eigen paarden niet zoals jij Fay. Ik zou het jammer vinden als Noor angst krijgt voor het rijden. Ze zit wel regelmatig op de friese hengst van mijn ouders. Ook Ries (onze tweede telg) is helemaal weg van de paarden, hij misschien wel nog meer als Noor. Twee weken geleden is onze derde spruit geboren, weer een meisje; Kaat. Zou toch mooi zijn als we hier over een paar jaar met 3 pony's en een paard lekker de bossen in kunnen (droom, droom).
Sirus ja ik weet het nog .. Wow al 3 kindjes .. Heb er nog steeds 1 en het blijft ook bij 1 dit ook door medische redenen . In het begin kriebelde het nog wel maar vind het nu eigenlijk wel prima zo
wat een onwijs leuke foto's. vooral inderdaad de een na laatste, die is machtig mooi! ontzettend mooi, braaf & lief paard heb je.. & een prachtig dochtertje. mag je trots op wezen! koesteren deze momenten, voor je het weet groeien ze je boven het hoofd uit!
lisaaatjeX
Geplaatst: 22-06-12 16:01
o wat een leuke foto's vind vooral die laatste zoo schattig met die duim omhoog