Heeft iemand enig idee hoeveel er van het paardensport uiteindlijk te zien zal zijn op tv? Aangezien ik niet over een internetverbinding beschik thuis?
Xx_Joyce_xX
Geplaatst: 22-07-12 21:54
fenja schreef:
Heeft iemand enig idee hoeveel er van het paardensport uiteindlijk te zien zal zijn op tv? Aangezien ik niet over een internetverbinding beschik thuis?
Alles is te volgen meid heel de dag door dus we hoeven echt niks te missen
Ludique96
Geplaatst: 22-07-12 22:24
Sorry als ik er overheen heb gelezen maar wat is het schema van de OS wanneer het op tv komt
ik ga zeker wel proberen zoveel mogelijk te volgen
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 23-07-12 10:28
Ik kan jullie uit eerste hand vertellen dat de uitzendingen in praktijk een stuk korter zullen zijn Sowieso al een vreemd schema, want de tijden kloppen al niet
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 23-07-12 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Na het zien van de docu over de Sjiem helemaal zin in de OS
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 23-07-12 10:34
Marjoow schreef:
Hoezo? Hier staat toch gewoon een tijdschema?
Waarvan de tijden al niet kloppen Er staat bijv dat de eventing dressuur tot kwart voor zes duurt, terwijl het al veel eerder is afgelopen. En zo zijn er nog wel een heel aantal dingen die niet kloppen.
Daarnaast zullen ze tussendoor ook andere sporten uitzenden. Het is niet alleen paardensport dat in de aangegeven tijden voorbij komt. Ze hebben het er alleen bij staan omdat het voorbij zal komen, je weet alleen niet welke tijd en hoe lang.
Snif snif, ik had er zo graag bij willen zijn. Al ver van tevoren kaarten geprobeerd te regelen voor diverse onderdelen van de paardensport en wielrennen. Maar nee hoor, alles uitverkocht, uitgeloot. Nu gaan we toch gewoon in Engeland op vakantie vanaf zaterdag, lekker in de B&B BBC kijken. En op internet zal ook wel t een en ander te volgen zijn. Wielrennen wordt hier ook fanatiek gevolgd. Ben nu even aan het afkicken van de Tour de France.