Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
agapitos schreef:Wendie1992 schreef:Wel leuke foto's , maar lijkt er meer op alsof de foto's alleen om jou gaan. Vind het meer een ''modellen'' shoot.
dat klopt idd, daarmee dat ik bovenstaand al aangaf dat de fotograaf zich wat meer op het paard had moeten concentreren
Zelf houd ik ook niet van sexy foto's en zeker niet met mijn paard maar als je dat zoals jou wel mooi vind, wat maakt het dan uit?
justme83 schreef:lovefi schreef:ik ben het helemaal eens met lara_silver. Vind het mooie foto's weer is wat anders dan anders. En er zijn duidelijk een hoop jaloerse vrouwen hier op bokt...
Het is jammer dat als je blijkbaar een mening deelt hier, je als jaloers of onzeker wordt weggeschreven.....
" . Het lijkt eerder alsof je voor een modellenshoot van een of ander modeblad bij een random paard bent neergezet om wat foto's te maken. Bij andere fotoshoots die ik hier voorbij zie komen, zie ik veel meer mens en paard sàmen poseren en heb je veel eerder een gevoel "wauw, dat is echt een team!"
. Niemand verplicht je ook om zo'n foto's te moeten maken met je paard. Dit zijn, als je er vanuit gaat dat het nooit de bedoeling was om jullie als een koppel naar voren te laten schijnen, ook hele mooie foto's. Maar als je het je bedoeling is om leuke herinneringen van jullie sàmen te hebben, dan zou ik het nog eens proberen, je paard wat meer op de voorgrond en zelf wat gelukkiger kijken. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel al had gezien
. Kwanyin schreef:Ik vind de foto's an sich (op wat details na) heel mooi, ik vind jou een hele mooie meid, ik vind je paard ook mooi. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen warm gevoel krijg bij de foto's. Ik merk er niet bij dat het paard van jou is en dat jullie een band samen hebben. Jij staat op de foto's met een air van "Ik trek alle aandacht naar me toe want het draait toch om mij en ik doe zo'n sexy serieus model na", terwijl je paard eerder lijkt te denken "doemdiedoem..ik sta hier maar een beetje te staan omdat je dat vraagt..wanneer gaan we eten?" . Het lijkt eerder alsof je voor een modellenshoot van een of ander modeblad bij een random paard bent neergezet om wat foto's te maken. Bij andere fotoshoots die ik hier voorbij zie komen, zie ik veel meer mens en paard sàmen poseren en heb je veel eerder een gevoel "wauw, dat is echt een team!"
En als jij het mooie foto's vindt en je daar niet aan stoort is daar niets mis mee hoor!. Niemand verplicht je ook om zo'n foto's te moeten maken met je paard. Dit zijn, als je er vanuit gaat dat het nooit de bedoeling was om jullie als een koppel naar voren te laten schijnen, ook hele mooie foto's. Maar als je het je bedoeling is om leuke herinneringen van jullie sàmen te hebben, dan zou ik het nog eens proberen, je paard wat meer op de voorgrond en zelf wat gelukkiger kijken. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel al had gezien
.
Geryon schreef:Kwanyin schreef:Ik vind de foto's an sich (op wat details na) heel mooi, ik vind jou een hele mooie meid, ik vind je paard ook mooi. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen warm gevoel krijg bij de foto's. Ik merk er niet bij dat het paard van jou is en dat jullie een band samen hebben. Jij staat op de foto's met een air van "Ik trek alle aandacht naar me toe want het draait toch om mij en ik doe zo'n sexy serieus model na", terwijl je paard eerder lijkt te denken "doemdiedoem..ik sta hier maar een beetje te staan omdat je dat vraagt..wanneer gaan we eten?" . Het lijkt eerder alsof je voor een modellenshoot van een of ander modeblad bij een random paard bent neergezet om wat foto's te maken. Bij andere fotoshoots die ik hier voorbij zie komen, zie ik veel meer mens en paard sàmen poseren en heb je veel eerder een gevoel "wauw, dat is echt een team!"
En als jij het mooie foto's vindt en je daar niet aan stoort is daar niets mis mee hoor!. Niemand verplicht je ook om zo'n foto's te moeten maken met je paard. Dit zijn, als je er vanuit gaat dat het nooit de bedoeling was om jullie als een koppel naar voren te laten schijnen, ook hele mooie foto's. Maar als je het je bedoeling is om leuke herinneringen van jullie sàmen te hebben, dan zou ik het nog eens proberen, je paard wat meer op de voorgrond en zelf wat gelukkiger kijken. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel al had gezien
.
Dit is precies wat ik ook bedoelde! Ik denk alleen niet dat TS zo'n band heeft met haar paard als dat vele andere bokkers hebben met hun paard en dus ook geen behoefte heeft aan dat soort foto's. Bedoel hier trouwens niets mee hoor, maar aangezien TS (imo) topsport doet.
. Ik denk zelfs dat je een topsport zelfs vaker veel diepere banden tegenkomt. Je moet immers wel goed samen kunnen werken om samen te top te kunnen bereiken!
mijn god, wat een giller!Kwanyin schreef:Ik vind het altijd zo'n dooddoener dat als je iets niet mooi vindt je direct jaloers of gefrustreerd bent...wat is er mis mee als mensen de foto's gewoon echt niet mooi vinden omdat ze liever een ander genre zien? Ben je daarom direct een jaloerse troela die een ander niets gunt?
. Fred_Kroket schreef:Geryon schreef:
Dit is precies wat ik ook bedoelde! Ik denk alleen niet dat TS zo'n band heeft met haar paard als dat vele andere bokkers hebben met hun paard en dus ook geen behoefte heeft aan dat soort foto's. Bedoel hier trouwens niets mee hoor, maar aangezien TS (imo) topsport doet.
Ja... die hebben vast een andere band met hun paard dan een recreant... Dat verschil toch per persoon... ik ken hobby fokkers die hun paard verkopen alsof het een krop sla is en mensen die op nationaal niveau rijden en weken van slag zijn na de verkoop van een paard....
Toen Hickstead het loodje legde was iedereen van slag ook Eric Lamaze terwijl die toch behoorlijk topsport bedreef!
Geryon schreef:Dat is waar, maar het is toch vaak een andere band.. Met mijn springpaard die ik puur had voor de springsport had ik ook een goede band, maar toch een andere band als die ik heb voor mijn peesblessureponytje.
Fred_Kroket schreef:Geryon schreef:Dat is waar, maar het is toch vaak een andere band.. Met mijn springpaard die ik puur had voor de springsport had ik ook een goede band, maar toch een andere band als die ik heb voor mijn peesblessureponytje.
Waarom kun jij voor een ander beoordelen hoe de band van een paard is... Eric Lamaze was toch helemaal stuk nadat Hickstead in elkaar stortte, die heeft toch net zoveel verdriet als ik (recreatieruiter) die haar 28 jarige paard naar de slacht brengt omdat hij te oud is geworden? Waarom zou TS dan een andere band hebben nu je er achter bent gekomen dat ze topsport bedrijft met haar paarden....
Omdat ik geen wedstrijden rijd heb ik een betere band dan iemand die wel wedstrijden rijd... Ja.. volkomen logisch...
En omdat ze een hele sexy uitstraling heeft en niet lacht heeft ze geen band met het paard... Jij kunt vanaf hier toch niet oordelen wat de band met mijn paard is? Of die van haar, dat die niet zichtbaar is op de foto getuigt juist van de veelzijdigheid die zij als model heeft. Ze kan misschien een shoot laten zien waar ze de band wel kan laten zien met haar paard maar ik vrees dat het aantal reacties en de manier van reacties TS misschien een beetje zullen tegenhouden, ik hoop oprecht dat je nog foto's laat zien want ik vind het een verademing na alles shoots met setjes en bijpassende polo's en peesbeschermers, "oortjes naar voren" en "blackfoto's" Leuk als je ervan houd maar een beetje eentonig worden.
Wil je je verder nog uiten, stuur me dan maar een pb, waar ik overigens niet op ga reageren. Geryon schreef:Beetje jammer dat je dit per se in dit topic duidelijk wilt maken trouwens, omdat jij ergens niet tegen kan even iemand anders topic verkloten, beetje jammer van het topic en ik ga hier dan ook niet meer op reageren, kinderachtige gedoe. En misschien moet je mijn eerste post eens lezen, heb juist niet dezelfde mening als de 'jaloerse' bokkersWil je je verder nog uiten, stuur me dan maar een pb, waar ik overigens niet op ga reageren.