fotoschoot met Balou

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:12

wauw, ik vind het juist super gave foto's!

Juist omdat het niet de standaard ik en mijn paard foto's zijn.

Deze kan je zo in de slaapkamer ophangen, het paard is in dit geval idd heel mooi attribuut.

Mag ik vragen wie deze foto's gemaakt heeft?

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:15

agapitos schreef:
Wendie1992 schreef:
Wel leuke foto's , maar lijkt er meer op alsof de foto's alleen om jou gaan. Vind het meer een ''modellen'' shoot.

dat klopt idd, daarmee dat ik bovenstaand al aangaf dat de fotograaf zich wat meer op het paard had moeten concentreren

hier sluit ik me aan

al ze zijn wel echt hele mooie fotos *\o/*

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:16

maar de eerste is wel het leukts :D

Geryon

Re: fotoschoot met Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:25

Je bent een erg mooi meisje en ik vind het hele mooie foto's! Ben zelf niet zo fan van mijzelf geef ik eerlijk toe en had dan ook echt niet zulke foto's laten maken, mijn paard is veel knapper en van mezelf hoef ik geen foto's. Maar als je wel zulke foto's wilt dan heb je hier erg mooie foto's aan!

Het ligt er gewoon aan wat je wil. Dit zijn nou niet bepaald foto's die de band tussen je paard en jou laten zien, zoals ik en vele anderen hun foto's zouden willen. Het lijkt eerder inderdaad op een fotomodel (compliment!) met een paard, maar als je daar zelf voor kiest, wat maakt het dan uit? :) Zelf houd ik ook niet van sexy foto's en zeker niet met mijn paard maar als je dat zoals jou wel mooi vind, wat maakt het dan uit? :)

Vind sommige reacties dus wel een beetje te ver gaan.. Nogmaals je bent een knap meisje en de foto's zijn hartstikke mooi! Alleen geen shoot waar vele bokkers (waaronder ik) van houden.

AnneJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:34

Wauw, ik vind het echt hele mooie foto's! Mooi paard ook, leuke locatie en ik vind dat je niks van die andere reacties aan moet trekken... Je zou je zo in kunnen schrijven bij een modellenbureau zoals al gezegd is :P

justme83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 20:48

lovefi schreef:
ik ben het helemaal eens met lara_silver. Vind het mooie foto's weer is wat anders dan anders. En er zijn duidelijk een hoop jaloerse vrouwen hier op bokt...

Het is jammer dat als je blijkbaar een mening deelt hier, je als jaloers of onzeker wordt weggeschreven.....

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 20:57

Ik vind het prachtige foto's en je staat er echt mooi op, je bent zeker een knappe meid en het zou zo een reclame kunnen zijn voor een vakantiebestemming ofzo!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 20:59

justme83 schreef:
lovefi schreef:
ik ben het helemaal eens met lara_silver. Vind het mooie foto's weer is wat anders dan anders. En er zijn duidelijk een hoop jaloerse vrouwen hier op bokt...

Het is jammer dat als je blijkbaar een mening deelt hier, je als jaloers of onzeker wordt weggeschreven.....

Dat is waar , mijn excuses de mensen die goed onderbouwd hebben waarom ze het niks vinden prima, dat is hun smaak niet daar kan ik echt wel mee leven. Maar dat iemand gaat zeggen " putjes in het been in de laatste foto echt schandalig" vind ik echt heel erg onbeschoft en daar kan je iemand flink mee kwetsen..

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:04

wauw wat een geweldige foto's zeg! <3

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:08

Wow ik zie nu dat TS 23 is! Ik had je veel jonger geschat. Had even een kijkje in je profiel genomen, super leuk dat je bij de Young Riders zit!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:16

Ik vind de foto's an sich (op wat details na) heel mooi, ik vind jou een hele mooie meid, ik vind je paard ook mooi. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen warm gevoel krijg bij de foto's. Ik merk er niet bij dat het paard van jou is en dat jullie een band samen hebben. Jij staat op de foto's met een air van "Ik trek alle aandacht naar me toe want het draait toch om mij en ik doe zo'n sexy serieus model na", terwijl je paard eerder lijkt te denken "doemdiedoem..ik sta hier maar een beetje te staan omdat je dat vraagt..wanneer gaan we eten? :7 " . Het lijkt eerder alsof je voor een modellenshoot van een of ander modeblad bij een random paard bent neergezet om wat foto's te maken. Bij andere fotoshoots die ik hier voorbij zie komen, zie ik veel meer mens en paard sàmen poseren en heb je veel eerder een gevoel "wauw, dat is echt een team!"

En als jij het mooie foto's vindt en je daar niet aan stoort is daar niets mis mee hoor! :-) . Niemand verplicht je ook om zo'n foto's te moeten maken met je paard. Dit zijn, als je er vanuit gaat dat het nooit de bedoeling was om jullie als een koppel naar voren te laten schijnen, ook hele mooie foto's. Maar als je het je bedoeling is om leuke herinneringen van jullie sàmen te hebben, dan zou ik het nog eens proberen, je paard wat meer op de voorgrond en zelf wat gelukkiger kijken. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel al had gezien :j .

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:19

Kwanyin schreef:
Ik vind de foto's an sich (op wat details na) heel mooi, ik vind jou een hele mooie meid, ik vind je paard ook mooi. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen warm gevoel krijg bij de foto's. Ik merk er niet bij dat het paard van jou is en dat jullie een band samen hebben. Jij staat op de foto's met een air van "Ik trek alle aandacht naar me toe want het draait toch om mij en ik doe zo'n sexy serieus model na", terwijl je paard eerder lijkt te denken "doemdiedoem..ik sta hier maar een beetje te staan omdat je dat vraagt..wanneer gaan we eten? :7 " . Het lijkt eerder alsof je voor een modellenshoot van een of ander modeblad bij een random paard bent neergezet om wat foto's te maken. Bij andere fotoshoots die ik hier voorbij zie komen, zie ik veel meer mens en paard sàmen poseren en heb je veel eerder een gevoel "wauw, dat is echt een team!"

En als jij het mooie foto's vindt en je daar niet aan stoort is daar niets mis mee hoor! :-) . Niemand verplicht je ook om zo'n foto's te moeten maken met je paard. Dit zijn, als je er vanuit gaat dat het nooit de bedoeling was om jullie als een koppel naar voren te laten schijnen, ook hele mooie foto's. Maar als je het je bedoeling is om leuke herinneringen van jullie sàmen te hebben, dan zou ik het nog eens proberen, je paard wat meer op de voorgrond en zelf wat gelukkiger kijken. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel al had gezien :j .

Dit is precies wat ik ook bedoelde! Ik denk alleen niet dat TS zo'n band heeft met haar paard als dat vele andere bokkers hebben met hun paard en dus ook geen behoefte heeft aan dat soort foto's. Bedoel hier trouwens niets mee hoor, maar aangezien TS (imo) topsport doet.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:36

Geryon schreef:
Kwanyin schreef:

Dit is precies wat ik ook bedoelde! Ik denk alleen niet dat TS zo'n band heeft met haar paard als dat vele andere bokkers hebben met hun paard en dus ook geen behoefte heeft aan dat soort foto's. Bedoel hier trouwens niets mee hoor, maar aangezien TS (imo) topsport doet.

Ja... die hebben vast een andere band met hun paard dan een recreant... Dat verschil toch per persoon... ik ken hobby fokkers die hun paard verkopen alsof het een krop sla is en mensen die op nationaal niveau rijden en weken van slag zijn na de verkoop van een paard....

Toen Hickstead het loodje legde was iedereen van slag ook Eric Lamaze terwijl die toch behoorlijk topsport bedreef!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:39

Ik denk ook niet dat je kan stellen dat er geen band is omdat ze op hoog niveau rijdt. Zelfs niet dat ze geen band hebben! Kan goed zijn dat TS en het paard echt een droomteam zijn, alleen de foto's tonen het jammer genoeg niet :) . Ik denk zelfs dat je een topsport zelfs vaker veel diepere banden tegenkomt. Je moet immers wel goed samen kunnen werken om samen te top te kunnen bereiken!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:42

Gadver, hoop jaloerse, gefrustreerde dames hier _O- mijn god, wat een giller!

Je bent een hartstikke knappe meid, ik vind de foto's erg mooi +:)+ !

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:44

Ik vind het altijd zo'n dooddoener dat als je iets niet mooi vindt je direct jaloers of gefrustreerd bent...wat is er mis mee als mensen de foto's gewoon echt niet mooi vinden omdat ze liever een ander genre zien? Ben je daarom direct een jaloerse troela die een ander niets gunt?

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:47

Kwanyin schreef:
Ik vind het altijd zo'n dooddoener dat als je iets niet mooi vindt je direct jaloers of gefrustreerd bent...wat is er mis mee als mensen de foto's gewoon echt niet mooi vinden omdat ze liever een ander genre zien? Ben je daarom direct een jaloerse troela die een ander niets gunt?

Dat zeg ik toch niet... Ik weerleg alleen dat een topsport ruiter wel degelijk een band kan hebben met zijn/haar paard. Hoef je niet meteen te denken dat je en jaloerse troela bent...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:48

Nee, ik heb het over de reactie er onder ;) .

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:55

Fred_Kroket schreef:
Geryon schreef:

Ja... die hebben vast een andere band met hun paard dan een recreant... Dat verschil toch per persoon... ik ken hobby fokkers die hun paard verkopen alsof het een krop sla is en mensen die op nationaal niveau rijden en weken van slag zijn na de verkoop van een paard....

Toen Hickstead het loodje legde was iedereen van slag ook Eric Lamaze terwijl die toch behoorlijk topsport bedreef!

Dat is waar, maar het is toch vaak een andere band.. Met mijn springpaard die ik puur had voor de springsport had ik ook een goede band, maar toch een andere band als die ik heb voor mijn peesblessureponytje.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 22:06

wauw je bent een heel mooi meisje! :j

Ik vind foto 7 en 8 mooi, maar ik heb een beetje moeite met de belichting in veel foto's. Heb je de foto's zelf bewerkt?

Toch wel weer iets nieuws om zulke foto's te zien. Heel leuk! :D

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 22:09

Geryon schreef:
Dat is waar, maar het is toch vaak een andere band.. Met mijn springpaard die ik puur had voor de springsport had ik ook een goede band, maar toch een andere band als die ik heb voor mijn peesblessureponytje.

Waarom kun jij voor een ander beoordelen hoe de band van een paard is... Eric Lamaze was toch helemaal stuk nadat Hickstead in elkaar stortte, die heeft toch net zoveel verdriet als ik (recreatieruiter) die haar 28 jarige paard naar de slacht brengt omdat hij te oud is geworden? Waarom zou TS dan een andere band hebben nu je er achter bent gekomen dat ze topsport bedrijft met haar paarden....

Omdat ik geen wedstrijden rijd heb ik een betere band dan iemand die wel wedstrijden rijd... Ja.. volkomen logisch...

En omdat ze een hele sexy uitstraling heeft en niet lacht heeft ze geen band met het paard... Jij kunt vanaf hier toch niet oordelen wat de band met mijn paard is? Of die van haar, dat die niet zichtbaar is op de foto getuigt juist van de veelzijdigheid die zij als model heeft. Ze kan misschien een shoot laten zien waar ze de band wel kan laten zien met haar paard maar ik vrees dat het aantal reacties en de manier van reacties TS misschien een beetje zullen tegenhouden, ik hoop oprecht dat je nog foto's laat zien want ik vind het een verademing na alles shoots met setjes en bijpassende polo's en peesbeschermers, "oortjes naar voren" en "blackfoto's" Leuk als je ervan houd maar een beetje eentonig worden.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 22:16

Fred_Kroket schreef:
Geryon schreef:

Waarom kun jij voor een ander beoordelen hoe de band van een paard is... Eric Lamaze was toch helemaal stuk nadat Hickstead in elkaar stortte, die heeft toch net zoveel verdriet als ik (recreatieruiter) die haar 28 jarige paard naar de slacht brengt omdat hij te oud is geworden? Waarom zou TS dan een andere band hebben nu je er achter bent gekomen dat ze topsport bedrijft met haar paarden....

Omdat ik geen wedstrijden rijd heb ik een betere band dan iemand die wel wedstrijden rijd... Ja.. volkomen logisch...

En omdat ze een hele sexy uitstraling heeft en niet lacht heeft ze geen band met het paard... Jij kunt vanaf hier toch niet oordelen wat de band met mijn paard is? Of die van haar, dat die niet zichtbaar is op de foto getuigt juist van de veelzijdigheid die zij als model heeft. Ze kan misschien een shoot laten zien waar ze de band wel kan laten zien met haar paard maar ik vrees dat het aantal reacties en de manier van reacties TS misschien een beetje zullen tegenhouden, ik hoop oprecht dat je nog foto's laat zien want ik vind het een verademing na alles shoots met setjes en bijpassende polo's en peesbeschermers, "oortjes naar voren" en "blackfoto's" Leuk als je ervan houd maar een beetje eentonig worden.

Nounou ik zeg helemaal niet dat TS geen band heeft met haar paard.. Ik reageer alleen op de post van iemand over 'bandfoto's' dat het helemaal niet hoeft te zijn dat TS het belangrijk vind om foto's te hebben van de band die zij en haar paard hebben, omdat ze misschien niet zoveel waarde hecht daaraan. Ik zeg helemaal niet dat TS geen band heeft, dat TS dat niet belangrijk vind.. Ik zei 'ik denk', omdat de foto's laten zien dat ze daar niet zoveel waarde aan hecht, wat ik persoonlijk echt niet erg zou vinden.

Beetje jammer dat je dit per se in dit topic duidelijk wilt maken trouwens, omdat jij ergens niet tegen kan even iemand anders topic verkloten, beetje jammer van het topic en ik ga hier dan ook niet meer op reageren, kinderachtige gedoe. En misschien moet je mijn eerste post eens lezen, heb juist niet dezelfde mening als de 'jaloerse' bokkers ;) Wil je je verder nog uiten, stuur me dan maar een pb, waar ik overigens niet op ga reageren.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 22:26

Geryon schreef:
Beetje jammer dat je dit per se in dit topic duidelijk wilt maken trouwens, omdat jij ergens niet tegen kan even iemand anders topic verkloten, beetje jammer van het topic en ik ga hier dan ook niet meer op reageren, kinderachtige gedoe. En misschien moet je mijn eerste post eens lezen, heb juist niet dezelfde mening als de 'jaloerse' bokkers ;) Wil je je verder nog uiten, stuur me dan maar een pb, waar ik overigens niet op ga reageren.

Ja.. dat dacht ik al! Kan tegen geen greintje kritiek, ik bedoel het niet persoonlijk hoor en ik vat het totaal niet persoonlijk op. Ik verkloot helemaal niets (jouw woorden die ik niet zo netjes vind en onnodig), jij begint je mening dat TS geen band zal hebben met haar paard omdat ze topsport bedrijft. En daar ga ik op in omdat ik vind dat het niet te beoordelen is vanaf een foto en de informatie die je hebt dat ze jong talent is en geef een aantal voorbeelden maar dan vind jij dat "verkloten" van een topic omdat het niet overeen komt met jouw mening?

Ik ga nog even genieten van mijn fijne band met mijn paard als recreatieruiter...

Maar laten we maar ophouden want je hebt vast gelijk!

justme83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 09:25

Ik hoop dat TS nog een reactie durft te plaatsen,.... Ben wel benieuwd wat het doel van de fotoshoot was..... Nu zit iedereen maar wat te gissen... Wel of geen band, draait het om haar of het paard enz enz.....

Chantal1609

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:12

Wouw, zoooo mooi
jou haar past bij je paard, dat jurkje en dan met dat water!
love it!