Fijn dat alles onderweg goed is gegaan.... Nu hopen dat ze snel op haar plekje is in de groep.
Ze ziet er wel super mooi uit moet ik zeggen!
Ga je dit topic bijhouden net als Ramona? Leuk om al je belevenissen te volgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanapril schreef:Hey! Sandra
Fijn dat alles onderweg goed is gegaan.... Nu hopen dat ze snel op haar plekje is in de groep.
Ze ziet er wel super mooi uit moet ik zeggen!
Ga je dit topic bijhouden net als Ramona? Leuk om al je belevenissen te volgen
Vientje schreef:Geweldig leuk om te lezen hoe het allemaal gegaan is, en natuurlijk dat Kyra veilig op haar nieuwe stekkie staat! Wennen komt vast gauw goed, ze zal ook nog wel aardig ondersteboven zijn![]()
Heel veel plezier en succes daar en blijf vooral spammen!
amyyy55 schreef:Super dat alles zo goed is gegaan.
Lijkt me later ook leuk , maar dan naar Amerika mijn geboorteplaats met mijn paardje,
Judje schreef:Wat een belevenis voor jullie beide zeg!
Ze begint er wel weer beter uit te zien op de foto's.
Harstikke gaaf hoor! Héél veel plezier en succes in jullie nieuwe hometown!
Duke schreef:Wow. Even het hele topic doorgelezen, maar wat een avontuur! Je doet het gewoon! Verhuizen naar een ander land voor natuur en cultuur! Ik ben al blij als ik mijn man ooit kan overhalen richting de Veluwe te verhuizen. Laat staan Canada. Ik heb twee maanden stage gelopen in de buurt van Galgary (nou ja... in de buurt... we zaten tegen de Rocky's aan). Ik zou ook zo wel daar naar toe willen verhuizen, naar zo'n gebied met zoveel natuur.
En wat een onderneming om je paard mee te nemen. Ik zou het ook doen. Wil je toch niet missen? Leuke foto's ook!
tita schreef:Super ts.
En geweldig natuur, geweldig onderneming van jullie.
boesalfa48 schreef:Wauw, echt mooi om te zien hoeveel jij voor je paard over hebt..
HippoLogic schreef:Duke schreef:Wow. Even het hele topic doorgelezen, maar wat een avontuur! Je doet het gewoon! Verhuizen naar een ander land voor natuur en cultuur! Ik ben al blij als ik mijn man ooit kan overhalen richting de Veluwe te verhuizen. Laat staan Canada. Ik heb twee maanden stage gelopen in de buurt van Galgary (nou ja... in de buurt... we zaten tegen de Rocky's aan). Ik zou ook zo wel daar naar toe willen verhuizen, naar zo'n gebied met zoveel natuur.
En wat een onderneming om je paard mee te nemen. Ik zou het ook doen. Wil je toch niet missen? Leuke foto's ook!
Waar heb je stage gelopen en voor welke opleiding? Ik heb zelf diermanagement gedaan en ik ben nu vrijwilliger bij WRA (Wildlife Resue Association). Eindelijk iets nuttigs met mijn studie doen (afstudeerrichting Wildlife management & Zoos). Het was inderdaad een onderneming om alles te regelen, maar gelukkig is mij veel uit handen genomen doordat ik overal professionals voor heb ingeschakeld. Ik ben zeer te spreken over de vervoersbedrijven in Belgie en Canada.
GaelleS schreef:Ik ga hier meevolgen
Ik zou het zelf moeilijk vinden om paard in vreemde handen te geven maar achterlaten zou ik helemaal niet kunnen
Vanaf nu wordt het cola bij de cornflakes dus
RavenIris schreef:Nou, ik krijg steeds meer respect voor jou!
13 juli komt mijn paard van Canada naar Belgie en ik krijg dat amper geregeld! En niemand die inzicht kan geven in de invoerkosten en te betalen BTW![]()
Dus geen idee hoe je je hele leven zo kan verhuizen!