Helaas een ITP zonder veulen, thuiskomst Joy na dood Vlekkie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:22

delerium schreef:
Bij het lezen van de titel viel het kwartje nog niet. Met het lezen van het topic des te harder. Vlekkie heeft het ook niet gered... Jeetje. Sprakeloos. Sta je dan. Wat een ellende zeg... Fijn dat Vlekkie toch in haar korte leven een lieve mama om zich heen had, en dat Joy heeft mogen proeven van het moederschap. Maar wat is het allemaal oneerlijk zeg...

Ik sluit me hier volledig bij aan.
Ze is nog wel kreupel, hopen dat dat ook gauw weer over is.

Mariska_28

Re: Helaas een ITP zonder veulen, thuiskomst Joy na dood Vlekkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 22:25

Ze loopt idd absoluut nog niet rad, nog steeds dat linkerachterbeen en dat is er met die zware bevalling niet beter op geworden. Ze krijgt de tijd en rust om hier lichamelijk en geestelijk van te herstellen..

En ja, we laten haar weer dekken, ze was zo`n goede moeder voor Vlekkie, ik gun haar een heerlijke tijd met haar eigen veulen.. Dit was dikke pech, niet te voorkomen, maar zeker niet iets waardoor zij niet meer gedekt zou kunnen worden..

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:26

Ach gossie! Veel sterkte ermee.
Ik volgde haar regelmatig op de webcam, en nu lees ik dit weer:(
Enorm zonde maar fijn dat het wel goede komt met Joy!
Een domper is dan weer dat het tweede veulen het ook niet gehaald heeft..
Pff het lijkt me erg zwaar.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:30

x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 21:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:30

Mariska_28 schreef:
Ze loopt idd absoluut nog niet rad, nog steeds dat linkerachterbeen en dat is er met die zware bevalling niet beter op geworden. Ze krijgt de tijd en rust om hier lichamelijk en geestelijk van te herstellen..

En ja, we laten haar weer dekken, ze was zo`n goede moeder voor Vlekkie, ik gun haar een heerlijke tijd met haar eigen veulen.. Dit was dikke pech, niet te voorkomen, maar zeker niet iets waardoor zij niet meer gedekt zou kunnen worden..

Ik wens jullie al het geluk wanneer jullie haar weer aan laten dekken!!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:32

Ik wens jullie alle geluk dat het wel goed mag gaan!en Joy dan trotse moeder mag zijn.
Door wie wordt ze gedekt?

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:34

Ah wat erg zeg, heel veel sterkte voor jullie allemaal!!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:36

Oh nee... Wat verschrikkelijk te horen dat het kwpn'ertje het niet heeft overleefd |( Ik heb al de topic van Joy altijd gevolgd gehad(ookal heb ik maar een paar keer gepost) en ik vond het al zo erg ddat haar 1e veulentje was doodgegaan... echt balen, ik dacht dat het goed ging...
achja, Laten we nu maar richten op de nieuwe oude Joy :j Hopelijk is ze snel weer helemaal de oude!!Zoals de meeste zeiden die dagen voor die verschrikkelijke nacht: Go Go Go Joy!!!
als ze opnieuw word gedekt ben ik zeker één van de eerste die volgt!!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:36

(komt er ook een topic voor Hope?? Of is die er al? )

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:40

Mariska_28 schreef:
Bokkers, bedankt voor alle steun, en hopelijk tot ziens in het Hope topic straks (komt denk ik woensdag of donderdag).

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:43

Jeetje het zit Joy ook niet mee zeg. Maar ze word weer fijn onthaald door de groep ze is echt een pony uit 1000den zeg wat een topmerrie!
Vind het ook heel erg voor de eigenaren van Vlekkie die ook een groot verlies hebben geleden.
Sterkte er mee.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:44

Hè verdorie... Ik was zó klaar voor leuke foto's van Joy met haar pleegkind... Het zit jullie wel ontzettend tegen, zeg! Verschrikkelijk ook voor de eigenaren van Vlekkie, eerst hun merrie en nu hun veulen...
Wel fijn dat ze weer thuis is en weer in haar vertrouwde kudde staat. Ik hoop dat ze snel weer volledig hersteld van het trauma en de zware bevalling van afgelopen weekend.
Jullie zijn kanjers!

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:46

vlekkie ook al dood!? :(:)
nog steeds heel veel sterkte toe gewenst !
wel leuke fotos :j

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:48

He gatsie zeg, wat een naar staartje zit er alsnog aan :"( Zoveel ellende in een paar dagen tijd. Wat moeten jullie en Joy door een moeilijke periode heen gaan. Kan me voorstellen dat jullie als verdoofd zijn en dat jullie op dit moment in een waas leven. Wat een dapper besluit dan ook om haar toch weer te laten dekken. Het lijkt me erg eng en spannend als het weer zover is... Ik wens jullie dan ook alle geluk en sterkte toe en een dikke knuffel voor Joy!
Laatst bijgewerkt door zonnestraal2 op 30-04-12 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:48

Mariska_28 schreef:

Dapper :) Het is haar ook zo gegund, ze was zo lief naar Vlekkie :j

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:55

Ook ik ging even zitten voor de foto's van Joy met Vlekkie... Gatverdarrie, dan is dit wel het laatste wat je hoopt te lezen... Wat een verschrikkelijk weekend is dit voor jullie (en voor de verzorgers van Vlekkie) geweest!!! Wat oneerlijk allemaal... ;(

Maar wat fijn dat je Joy een nieuwe kans gunt om toch moeder te worden, ze leek inderdaad zo'n goede moeder te zijn. Laat je haar dekken door dezelfde hengst?

Heel veel sterkte nog (ook aan de eigenaren van Vlekkie) ...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:57

Jeetje wat vreselijk dat het andere veulen het ook niet gered heeft......
Wat hebben jullie een rollercoaster van emoties gehad dit weekend.

Ik dacht laat ik eens kijken naar de foto's van joy en haar adoptiekind en dan kom ik dit topic tegen. Ben er toch wel een beetje stil van hoor......

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 23:09

Ah nee he, ik denk leuk fotos van Joy met Vlekkie!
Ook al niet, wat ontzettend kl*te.

Hopelijk is de klap niet te groot geweest voor Joy en is ze binnenkort weer de oude :j

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 00:13

Verd*mme..... ook het adoptieveulen.....

Wat in en in triest.....

Ts. Ik volg jou topics op de voet en ik hoop dat we binnekort met veel vreugde de bevalling van Hope mee mogen maken....

Niet dat dat het veulen van Joy vervangt, maar misschien dat dat het verdriet een klein beetje verzacht.....

Ik heb nog altijd diep respect voor jullie

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 00:22

Jeetje Maris dat meen je niet... Verdikkeme zeg wat naar.. ;(Joy nam Vlekkie juist zo goed onder haar hoede, wat een vreselijk nieuws.. weer.. :(:)

Ik kijk alvast uit naar Joy's volgende KITP topic, niet dat dat dit veulen ooit kan vervangen inderdaad, maar het kan misschien wel wat verzachten en wat vertrouwen teruggeven, en wat je zegt het is geen reden om haar nooit meer te laten dekken, want we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat dat een net zo prachtig, kerngezond veulentje zal worden en dit je allemaal nooit meer hoeft te overkomen!! :*
En Hope krijgt absoluut ook een pracht kind, dat kan niet anders.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 00:33

Jeetje :(:). Wat is het toch allemaal vreselijk oneerlijk. :n

Heel veel sterkte gewenst, en enorm respect voor jullie.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 00:34

Ah nee niet Vlekkie ook al :oo :( Vreselijk, voor jullie maar ook de eigenaren van Vlekkie.. Ook ik hoop dat we straks met z'n allen kunnen toekijken hoe Hope een gezond veulentje op de wereld zet! :)

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 00:40

Nee! Wat verschrikkelijk. Potverdikkie! Wat hebben jullie de laatste dagen veel op jullie bord gehad. Ik lees dit met tranen in mijn ogen, heb Joy de afgelopen tijd dag en nacht gevolgd en nu weer zo'n "domper". Zullen we dan nu maar proosten op een goed verloop van de rest van het jaar? Want daar zijn jullie wel aan toe.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 02:41

He bah, helaas heeft het dus weer niet zo mogen zijn dat Joy lekker kan genieten van een veulentje aan haar zij. -O-
Wat ontzettend balen, hopelijk sleept ze zich er lichamelijk en geestelijk doorheen, wordt ze drachtig en kunnen jullie volgend jaar een gezond veulen verwelkomen :j . Ga zo ontzettend hard duimen en het is jullie zo gegund ! +:)+

*Applaus voor Joy en jullie, Mariska, voor al die goed zorgen !

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 06:54

Och nee, die dappere joy! Weer een veulentje kwijt..
Wat jammer, het leek zo'n mooie oplossing voor beide!

Hopelijk volgend jaar (of mogelijk het jaar daarop) een nieuwe ITP met joy in de hoofdrol en dit keer een happy end!

Heel veel sterkte, ze is weer lekker thuis en werd warm onthaald zag ik. :)