Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Picasso schreef:Hè verdorie, begin ik net een beetje lef te krijgen; wil iedereen een stapritje over het strand....![]()
![]()
Maar zomer is nog zooooooo ver weg?
Kunnen we niet eerder iets regelen??
Picasso schreef:Oh perfect cloris, dan kom ik binnenkort jouw kant weer eens op!
En neem de club weer mee.![]()
Citaat:Kom net thuis van concours; voor de eerste keer sinds mei weer eens gestart; was 2e met 166 pnt. (paard is lang geblesseerd geweest, dus ben wel happy met dit resultaat)![]()
(off-topic sorry)
Relliej schreef:Flair's vosje is cool!!!Echt hele leuke foto's!!!
![]()
RodeoGirl schreef:Hoezo offtopic hiero???
Ja Nina ik duim voor je met de wedstrijden!!!
En als je weer een wedstrijd hebt dan meld je het even hea?..Kom ik je aanmoedigen!
Picasso schreef:Dank je wel; niet om eigenwijs over te komen, maar de proef was meer waard dan 166 pnt voor mijn gevoel; ik maakte nagenoeg geen fouten en ook het publiek vond het een ontzettend nette proef. Maar goed, na zo'n lange tijd weer starten, mag ik niet klagen toch???
We pb-en binnenkort wel weer eens even over een strandrit!!! Lijkt me hartstikke leuk. De komende 3 weken moet ik iig elke week op concours.
cloris"]
[quote="Picasso schreef:We laten Mas gewoon thuis......DIe is veel te snel......
![]()
Kan niet wachten! Ben heel benieuwd hoe die spaanse kanjer van je er IRL uitziet...
Picasso schreef:Hè verdorie, begin ik net een beetje lef te krijgen; wil iedereen een stapritje over het strand....![]()
![]()
Maar zomer is nog zooooooo ver weg?
Kunnen we niet eerder iets regelen??
Idra schreef:Wauw! Ik wil ook wel eens een ritje aan de Nederlands kust! Bij ons is alles helaas volgebouwd en heb je nooit zo'n prachtig uitzicht... Als Licor wat beter is aangepast en ik vind vervoer, kom ik ook eens daarheen voor een weekendje ofzo!
Picasso"]
Euh (sorry weer off-topic), Sonnega, Haskerhorne en Leeuwarden zijn een eind fietsen hoor!![]()
[/quote]
Ik heb geoefend op mama heeeeeel lief aankijken![]()
[quote="Picasso schreef:Maarre we zullen even zien Jildau, wat we aan een pony kunnen doen voor jou voor de volgende strandrit.....