Strandrit!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:22

We kunnen altijd iets regelen, maar niet met manegepony`s erbij. Die gaan alleen zomers op buitenrit.

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:35

Flair's vosje is cool!!! Kwijl Echt hele leuke foto's!!! OK dan! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:41

Hé en die grote vos dan, is die niet cool???? Boos!
Die is van mij......hahahaha. *LOL*

Maar je hebt gelijk flair haar vosje is idd een schatje om te zien! Lovers

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 18:55

Picasso schreef:
Hè verdorie, begin ik net een beetje lef te krijgen; wil iedereen een stapritje over het strand.... Huilen *LOL*

Maar zomer is nog zooooooo ver weg?
Kunnen we niet eerder iets regelen??

Ja ik vind het ook f*cking lang duren...Ikke wil naar strahaaand...Enne ikke op Anoeska??? *PROEST* *LOL* ...Ja haha hoef je ook geen trailervervoer te regelen..ze past wel bij ons achter in de kofferbak en anders neem ik haar wel mee in mijn gymtas... Haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:54

Picasso schreef:
Oh perfect cloris, dan kom ik binnenkort jouw kant weer eens op!
En neem de club weer mee. OK dan!

Jaaaaa doennnnnnnnn

Citaat:
Kom net thuis van concours; voor de eerste keer sinds mei weer eens gestart; was 2e met 166 pnt. (paard is lang geblesseerd geweest, dus ben wel happy met dit resultaat) Pling (off-topic sorry)

off-topic reactie...
Gefeliciteerd hoor OK dan!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 09:59

Relliej schreef:
Flair's vosje is cool!!! Kwijl Echt hele leuke foto's!!! OK dan! *LOL*

duh Haha!
Je ziet haar alleen niet zo goed op de foto

We gaan gewoon nog een keer eerder dan de zomer, voor de mensen die wel hun eigen paard mee kunnen slepen.
Zie ik Cloris ook weereens een keertje, en kan Flair haar ex-man weer even bewonderen. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:00

Dank je wel; niet om eigenwijs over te komen, maar de proef was meer waard dan 166 pnt voor mijn gevoel; ik maakte nagenoeg geen fouten en ook het publiek vond het een ontzettend nette proef. Maar goed, na zo'n lange tijd weer starten, mag ik niet klagen toch???

We pb-en binnenkort wel weer eens even over een strandrit!!! Lijkt me hartstikke leuk . De komende 3 weken moet ik iig elke week op concours. Scheve mond

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:12

Succes alvast, tegen de tijd dat we weer strandrit hebben ben je Z2, met al die wedstrijden die je gaat rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:21

flair schreef:
Succes alvast, tegen de tijd dat we weer strandrit hebben ben je Z2, met al die wedstrijden die je gaat rijden.

Whahahahhaah, ga iemand anders in de zeik nemen flair! *LOL*

En ik prik nog wel een vrij weekend om weer bij jullie in mijn oude provincie te komen rijden!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 12:20

Het spijt me dat ik je beledigt heb. Z2 moest natuurlijk GP zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 12:30

flair schreef:
Het spijt me dat ik je beledigt heb. Z2 moest natuurlijk GP zijn

Hahahahaha.... *LOL* *LOL* *LOL* OK dan! *LOL*
Ja tuurlijk, das wel mijn ambitie

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 13:59

Hoezo offtopic hiero??? Tong uitsteken
Ja Nina ik duim voor je met de wedstrijden!!!
En als je weer een wedstrijd hebt dan meld je het even hea?..Kom ik je aanmoedigen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:41

RodeoGirl schreef:
Hoezo offtopic hiero??? Tong uitsteken
Ja Nina ik duim voor je met de wedstrijden!!!
En als je weer een wedstrijd hebt dan meld je het even hea?..Kom ik je aanmoedigen!

Euh (sorry weer off-topic), Sonnega, Haskerhorne en Leeuwarden zijn een eind fietsen hoor! *LOL*

Maarre we zullen even zien Jildau, wat we aan een pony kunnen doen voor jou voor de volgende strandrit.....

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:00

Picasso schreef:
Dank je wel; niet om eigenwijs over te komen, maar de proef was meer waard dan 166 pnt voor mijn gevoel; ik maakte nagenoeg geen fouten en ook het publiek vond het een ontzettend nette proef. Maar goed, na zo'n lange tijd weer starten, mag ik niet klagen toch???

We pb-en binnenkort wel weer eens even over een strandrit!!! Lijkt me hartstikke leuk . De komende 3 weken moet ik iig elke week op concours. Scheve mond

Nou vooruit die 3 weken kan ik ook nog wel wachten. Haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:02

flair schreef:
Zie ik Cloris ook weereens een keertje, en kan Flair haar ex-man weer even bewonderen. Clown

Jaaa leuk hoor, ik zal zorgen dat hij tegen die tijd weer een beetje in topconditie is *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:06

We laten Mas gewoon thuis...... Haha! DIe is veel te snel...... Cool

Kan niet wachten! Ben heel benieuwd hoe die spaanse kanjer van je er IRL uitziet...

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:09

Picasso schreef:

Kan niet wachten! Ben heel benieuwd hoe die spaanse kanjer van je er IRL uitziet...

Op dit moment? vies, erg vies Haha! maar houd het maar op een patsertje van 1.62 met lang haar Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:52

cloris"]
[quote="Picasso schreef:

Op dit moment? vies, erg vies Haha! maar houd het maar op een patsertje van 1.62 met lang haar Cool
[/quote]

En toch; vies of niet vies; ik wil 'm zien
Vind het een geweldig mooi paard op de foto's!

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 17:13

Picasso schreef:
Hè verdorie, begin ik net een beetje lef te krijgen; wil iedereen een stapritje over het strand.... Huilen *LOL*

Maar zomer is nog zooooooo ver weg?
Kunnen we niet eerder iets regelen??

Ik hoef geen stapritje hoor Knipoog
Maar dan moet ik wel van te voren even flink voorbereid zijn aangezien ik niet meer zo vaak rijd Knipoog

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 17:14

Wauw! Ik wil ook wel eens een ritje aan de Nederlands kust! Bij ons is alles helaas volgebouwd en heb je nooit zo'n prachtig uitzicht... Als Licor wat beter is aangepast en ik vind vervoer, kom ik ook eens daarheen voor een weekendje ofzo!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 17:43

Jeetje wat ontzettend leuk om Mas weer te zien! Ik heb hem 2 jaar geleden op ponykamp ontmoet, was erg gezellig met zn allen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:01

Ilse schreef:
Jeetje wat ontzettend leuk om Mas weer te zien! Ik heb hem 2 jaar geleden op ponykamp ontmoet, was erg gezellig met zn allen .

Hé wat leuk dat je Mas kent!!!!
Grappig, en wat is het paardenwereldje toch ook maar klein dan hè? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:03

Idra schreef:
Wauw! Ik wil ook wel eens een ritje aan de Nederlands kust! Bij ons is alles helaas volgebouwd en heb je nooit zo'n prachtig uitzicht... Als Licor wat beter is aangepast en ik vind vervoer, kom ik ook eens daarheen voor een weekendje ofzo!

Ja ik ken de Belgische kust, daar is het rijden bijna geen doen hè?
Kom ook gezellig eens deze kant op.
Volgens mij moeten we in de zomer idd maar een grote Bokt-strandmeeting houden!!!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:20

wat gaaf hee *LOL* echt mooie paardjes ook. ik heb daar ergens in de buurt ook een keer een strandrit gemaakt bij manege Noot. was echt supervet!!!

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:17

Picasso"]
Euh (sorry weer off-topic), Sonnega, Haskerhorne en Leeuwarden zijn een eind fietsen hoor! *LOL*
[/quote]

Ik heb geoefend op mama heeeeeel lief aankijken Haha!

[quote="Picasso schreef:
Maarre we zullen even zien Jildau, wat we aan een pony kunnen doen voor jou voor de volgende strandrit.....

Ja ik wil echt heel erg graag mee en als ik moet w88 tot ik mijn eigen heb dan zijn we weer 100 strandritten verder...Misschien iemand die 2 pony's heeft? Schijnheilig ..En dan een pony die wat kan hebben want mijn rijervaring slaat nergens op en ben er bijna 3 maaand tussenuit dusse...IK HEBE R ZO'N ZIN IN!!!