Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tenno7 schreef:haha ik had wat vandaag! ik had je topic vanochtend bekeken en moest erg lachen om dat bloemetjes paard! ik vandaag met vriendin mee naar crossles zie ik dat paard in 1 x staan. ik denk ken die ergens van. nou hiervan dus. hahahaha. heb nog een paar foto's gemaakt! ze gingen ook net de wei in en dat ging knoeter hard! zijn het trouwens manege paarden ofzo?
saden schreef:Ook ik was vandaag op crossles bij jullie op het land.
Net toen de paarden het land op gingen waren wij op het achterste gedeelte van de crosswei.
Gelukkig bleven ze aardig rustig toen die van jullie aan het racen waren!
Zag er wel erg vrolijk uit die kleuren!
Toen we klaar waren met rijden zagen de bloemetje er wel een beetje verlept uit....
itsmi schreef:Jolanda kon er helaas niet bij zijn...Gaaf! Was U-Win niet versierd? Zag hem er wel tussenlopen volgens mij, maar niet versierd deze keer dacht ik?
Nannepannie schreef:Je had dan ook een dikke tweede plaats gehaald Nanda! Hij zag er echt leuk uit. En een leuk filmpje, ik heb extra goed geluisterd en dat was ook erg grappig!Wat een gave foto's! Ook die van jimmy, iedereen vond hem er zo leuk uit zien haha ;DD
De andere zagen er ook echt geweldig uit. Ik heb zin in volgend jaar!
tante_trien schreef:Ja, Tornado was de winnaar!Zo ontzettend jammer dat ik het gemist heb!! Is Tornado nou de winnaar van dit jaar??
linky1997 schreef:Dankjewel!Wauw wat een toffe traditie! Vind die met de ufo erop echt tof