Hengstenshow President's Jack Sparrow,Chagall,Dark President

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Re: Hengstenshow President's Jack Sparrow,Chagall,Dark President

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:44

pb maar dan als je echt zo stoer bent! edward, anky, adelinde enz enz rijden wel op een niveau wat jij denk ik never nooit niet gaan halen. maar goed, smaken verschillen, want dit gaat totaal niet over wel of niet kunnen rijden. en daar is dit topic verder ook niet voor geopend...

moelly

Wat ik me dan afvraag...

..Is of Marlies ook zulke opmerkingen zou maken als ze tegenover de ruiters/amazones van deze hengsten staat?

xmarliez

Ania schreef:
leuke reacties weer hier!
een iemand post iets negatiefs over onze heilige edward, en vervolgens wordt ze volledig doorgelicht door een horde hysterische bokkers.

Ik pak er even wat popcorn bij!
/*omnomnom

Inderdaad, en dat hysterische gedrag komt puur door onwetendheid en achter de 'menigte' aanlopen omdat ze niet weten wat er nu eigenlijk bedoeld wordt.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:45

moelly schreef:
Wat ik me dan afvraag...

..Is of Marlies ook zulke opmerkingen zou maken als ze tegenover de ruiters/amazones van deze hengsten staat?

En waarom zou ik dat niet doen? Ik ben nou eenmaal een eerlijk mens, en zeg het liever persoonlijk maar ach daar zijn onze 'toppers' niet voor bereikbaar.......

Fwest23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:48

xmarliez schreef:
Nounou.. wat een persoonlijke aanvallen zeg ;) :))
Zoals ik al zei, iedereen is welkom om te komen kijken en foto's zijn te verkrijgen via de PB dus zo 'anoniem' wil ik niet blijven of wat dan ook.
Dat mensen foto's van jaren terug gaan posten is natuurlijk een beetje zielig. Voor alle mensen die mijn posten al door hebben gelezen (ook al zo iets...) hebben vast ergens kunnen lezen dat ik zo het een en ander geprobeerd heb, en ja ook onderandere LDR en daarom mijn mening heb.
Deze foto hierboven is niet eens een 'rij' foto, dat is gewoon lopen/stappen niets meer niets minder. En ik ga mezelf daar niet voor verantwoorden omdat het totaal niets met rijden te maken heeft.

Enne, als we eens opzoek gaan naar alle slechte (als de foto's in dit topic dat al niet goed genoeg zijn) foto's van Edward Gal en alle andere ruiters dan kunnen we pas lachen :)) :)) :))

LDR is niet iets wat je als basisruiter kunt op de juiste wijze. Dus jij hebt gewoon slecht les gehad.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:51

Fwest23 schreef:
xmarliez schreef:
Nounou.. wat een persoonlijke aanvallen zeg ;) :))
Zoals ik al zei, iedereen is welkom om te komen kijken en foto's zijn te verkrijgen via de PB dus zo 'anoniem' wil ik niet blijven of wat dan ook.
Dat mensen foto's van jaren terug gaan posten is natuurlijk een beetje zielig. Voor alle mensen die mijn posten al door hebben gelezen (ook al zo iets...) hebben vast ergens kunnen lezen dat ik zo het een en ander geprobeerd heb, en ja ook onderandere LDR en daarom mijn mening heb.
Deze foto hierboven is niet eens een 'rij' foto, dat is gewoon lopen/stappen niets meer niets minder. En ik ga mezelf daar niet voor verantwoorden omdat het totaal niets met rijden te maken heeft.

Enne, als we eens opzoek gaan naar alle slechte (als de foto's in dit topic dat al niet goed genoeg zijn) foto's van Edward Gal en alle andere ruiters dan kunnen we pas lachen :)) :)) :))

LDR is niet iets wat je als basisruiter kunt op de juiste wijze. Dus jij hebt gewoon slecht les gehad.

Dat zal het geweest zijn ;) dat de methode rammelt aan alle kanten... ach daar zal het niet aan liggen.
Dat de ontwikkelaar van deze methode zelf aangegeven heeft dat het een grote fout was, dat maakt niets uit. Als wij Nederlanders maar op nummer een mogen komen te staan bij de Olympische Spelen. Want daar draait het om, eigenbelang noemen we zo iets.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:53

Ik heb we rijfotos gezien, pb daar evt maar even voor.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:54

Heb je nicole ooit les zien geven? Ik vind dat zij heel ontspannen te werk gaat

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:13

xmarliez schreef:
Ania schreef:
een iemand post iets negatiefs over onze heilige edward, en vervolgens wordt ze volledig doorgelicht door een horde hysterische bokkers.

/*omnomnom

Inderdaad, en dat hysterische gedrag komt puur door onwetendheid en achter de 'menigte' aanlopen omdat ze niet weten wat er nu eigenlijk bedoeld wordt.

Dus jij hebt de waarheid in pacht omdat je achter een andere menigte aanloopt?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:18

xmarliez schreef:
moelly schreef:
Wat ik me dan afvraag...

En waarom zou ik dat niet doen? Ik ben nou eenmaal een eerlijk mens, en zeg het liever persoonlijk maar ach daar zijn onze 'toppers' niet voor bereikbaar.......

Jawel hoor ,gewoon een mailtje naar stal Gal en je krijgt netjes een mailtje terug.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:36

NatasjavE schreef:
nicky_rilana schreef:
Nou gaan we pontaan op de manier van adb rijden 8)7. Net als of die zo vriendelijk is

Adb??? Antoine de bodt.

ohhh das niet om aan te zien vindt ik. Daar heb ik nog geen een paard van zien opknappen.

We zijn het al weer met elkaar eens :D

Marlies,
Ik vind het i.i.g. netjes (maar ook normaal) dat je de foto's van TS uit jouw profiel hebt gehaald en verder neem ik jouw berichten niet serieus, sorry.
Het zijn altijd dezelfde mensen met commentaar op topruiters: diegene die zelf nog geen deuk in een pakkie boter rijden, zeg maar ;)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:44

Ach de een vind dit geweldig en de ander dat. Ik vind bv de spaanse rijschool verschrikkelijk . Daarom zeg ik nog niet in elk topic over bv de spaanse rijschool dat ik het verschrikkelijk vind.
De foto's hier kan ik alleen maar van genieten,de kracht en de drive van deze paarden vind ik geweldig.
Daarbij een vrouw die geweldig mooi zit.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:48

Ach als marliez denkt dat ze fantastisch kan rijden en op proffesioneel top niveau.. vooral laten denken. Doet mij denken aan penny verhalen :D

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:50

Ik ben het ook zeker niet eens met Marlies maar om nou met z'n alle er maar zo op door te gaan is ook zo iets..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:52

xmarliez schreef:
Ania schreef:

/*omnomnom

Zegt de Parelli-volgeling.
En foto's van jaren terug plaatsen? Doe jij ook :')

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:53

Bizzybijtje schreef:
xmarliez schreef:

Zegt de Parelli-volgeling.
En foto's van jaren terug plaatsen? Doe jij ook :')

Doe ik ook? Waar dan?
Enne, niet dingen vertellen die niet waar zijn he, doe ik ook niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:57

Stonden in je profiel, maar zo te zien heb je alweer flink wat tijd gestoken in het zoeken naar een andere foto. Tsja, 't zou je hobby maar zijn.

Enneh, omdat je Savvy in je OS hebt staan :(:) en ik weet wel heel zeker dat jij de parelli methode gebruikt/gebruikt hebt. Maar aangezien jij geen onderscheidt maakt tussen vroeger en nu, ga ik dat ook niet doen. (Foto van Gal met Gribaldi op wedstrijd. Kom nou.)

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:58

En om dan maar even heel kinderachtig terug te komen op Marlies haar profiel:
Zoek de verschillen:
Ik zie op de eerste foto paarden die zo worden gereden op een losse teugel, op de tweede foto zie ik paarden die een bit in hebben met een gruwelijke hefboomwerking(zie de open mond), waar de teugels gespannen zijn.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:01

moelly schreef:
En om dan maar even heel kinderachtig terug te komen op Marlies haar profiel:
Zoek de verschillen:
Ik zie op de eerste foto paarden die zo worden gereden op een losse teugel, op de tweede foto zie ik paarden die een bit in hebben met een gruwelijke hefboomwerking(zie de open mond), waar de teugels gespannen zijn.

Slofteugel op standje korter kan niet...... vriendelijk hoor...... valse knik, ach heel gewoon....
Tja.. het is maar waar je vrolijk van wordt nietwaar :D :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:08

Marlies,
Niemand ontkent bepaalde misstanden in de paardenwereld, maar jouw commentaar op de foto's van dit topic zijn gewoon misplaatst. De paarden worden met een gewoon bitje gereden, het zijn jonge hengsten, dus alleen maar respect dat zij zo netjes worden voorgesteld.
De foto's bijv. in jouw profiel van de Hackney's met een touw om de mond die uren op stal zo staan, vind ik ook afschuwelijk en ik weet zeker, anderen hier ook. Dat heeft helemaal niets met dressuur of topsport te maken. De foto's van TS in jouw profiel plaatsen is helemaal ongehoord, dan zou ik jouw foto's wel in mijn profiel kunnen plaatsen met : Penny die het beter weet (bijvoorbeeld). :D

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:13

Electra63 schreef:
Marlies,
Niemand ontkent bepaalde misstanden in de paardenwereld, maar jouw commentaar op de foto's van dit topic zijn gewoon misplaatst. De paarden worden met een gewoon bitje gereden, het zijn jonge hengsten, dus alleen maar respect dat zij zo netjes worden voorgesteld.
De foto's bijv. in jouw profiel van de Hackney's met een touw om de mond die uren op stal zo staan, vind ik ook afschuwelijk en ik weet zeker, anderen hier ook. Dat heeft helemaal niets met dressuur of topsport te maken. De foto's van TS in jouw profiel plaatsen is helemaal ongehoord, dan zou ik jouw foto's wel in mijn profiel kunnen plaatsen met : Penny die het beter weet (bijvoorbeeld). :D

Doe wat je niet laten kunt zeg ik altijd maar........
Enne, jammer dat mensen niet weten wat er achter de plaatjes van de 'toppers' schuilen.... dat verklaard toch wel een hoop.
Maar goed de een geloofd in sprookjes en de ander niet, dat is ieder zijn goed recht....... ik zou zeggen blijf vooral geloven.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:15

Maar ik ben nog steeds heel benieuwd naar jouw foto's dan.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:17

Gave foto's!! Die drag van Chagall, mooi! Jack Sparrow heeft mooie galop zeg, draf wat minder vanaf de foto.

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:19

xmarliez schreef:
Omg.. wat een voorbeeld voor ons....
Paard in elkaar trekken en gaan zullen we maar zeggen, walgelijke plaatjes.

Ik zie geen enkel paard met de mond open op de foto staan, ik zie geen enkel teken van verzet of dergelijke, en denk inderdaad dat zo een mager meisje dat erop zit het echt niet gaat winnen op kracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:20

xmarliez schreef:
Electra63 schreef:
Marlies,

Doe wat je niet laten kunt zeg ik altijd maar........
Enne, jammer dat mensen niet weten wat er achter de plaatjes van de 'toppers' schuilen.... dat verklaard toch wel een hoop.
Maar goed de een geloofd in sprookjes en de ander niet, dat is ieder zijn goed recht....... ik zou zeggen blijf vooral geloven.

Jij vindt die foto van die spanjaarden dus wel vriendelijk?