! dat meisje moet zelf weten wat ze doet met haar paard als ze een ongeluk krijgt nja... dat kan gewoon gebeuren! ik vind dat je het gewoon goed doet meid
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
WhySoWhite schreef:Erg knap maar dit kan je beter voor in de bak bewaren geen cap geen hoofdstel geen noodrem helemaal niets, er hoeft maar een eend op te vliegen en je paard kan opzij springen voor die auto die langs komt..En ja, met hoofdstel heb je dan meer veiligheid. Zonder Ben jij dan verzekerd? Waarschijnlijk nietDat je jezelf zo in gevaar wilt kunnen brengen dat is tot daar aan toe.. Maar om daar mede weg gebruikers mee in gevaar te brengen daar de kans groter is op een ongeval vind ik érg slecht.
Nogmaals hardstikke knap, maar denk na en bewaar dit soort fratsen alsjeblieft voor in het land of in de bak.. Maar zeker niet op de openbare weg

(Alleen denk ik dat ik het ook liever in de bak zie, maar dat maakt het niet minder knap
) 
Fellponyy schreef:Ik vind dit echt gewoon onzin! dat meisje moet zelf weten wat ze doet met haar paard als ze een ongeluk krijgt nja... dat kan gewoon gebeuren! ik vind dat je het gewoon goed doet meid
Elin_ schreef:Fellponyy schreef:Ik vind dit echt gewoon onzin! dat meisje moet zelf weten wat ze doet met haar paard als ze een ongeluk krijgt nja... dat kan gewoon gebeuren! ik vind dat je het gewoon goed doet meid
laatste post van mij![]()
Maar dit bovenstaande vind ik toch zo onnozel.
Als ze een ongeluk krijgt kan gebeuren? Ja en wat nou als ze daar een vreemde in meeneemt? Mischien wel voor het leven getekend door en groot hoefijzer op zijn wang ? (weet jij veel) of precies op de knieschijf getrapt (kost je gewoon je knie..)
Nogmaals heel gaaf dat je het kan! en zie ook in je profiel dat je ook met VD etc en veel vrij rijden bezig bent ,maar alsjeblieft denk ook aan je medemens
MadelonSunny schreef:IndianLady schreef:Aan een andere bokker die bang is om in de mond van het paard te zitten. Als mijn paard er vandoor gaat dan kan het mij echt niet schelen of dat bit tot achter zn oren getrokken wordt (even overdreven gezegd) maar stoppen zal hij.
Gelukkig is niet iedereen zoals jijZou toch wat zijn als iedereen op die manier wat over zo'n paard te vertellen wil hebben. Okee, ik zou ook niet zoals TS over de weg gaan maar toch heb ik respect voor haar. Meer respect voor haar dan mensen die een paard een bit in hangen en er vervolgens keihard aan gaan zitten trekken alsof het niks is. Werk dan eerst aan de band met je paard en voedt je paard respectvol op..

Typisch bokt. Heb jullie gezien en ik weet dat jij écht wel weet hoe ver je kan gaan met Flame. Dat zij nu eenmaal bit en alles nodig hebben om te rijden, betekent niet dat ze anderen dan maar meteen moeten gaan afzeiken als het niet volgens hun manier gaat. Ga zo door, volgens mij kan Flame zich geen beter leven wensen!