Er zijn dus 4 proefjes...? Welke komt overeen met een B proefje en welke met L1? Heeft iemand het proefje al vertaald? want dan zou ik graag de vertaling willen hebben
Volgens mij staan die al in dit topic Anne_mieke88!
Wanneer ik kijk op de website (http://hstrial-simonedetemple.homestead.com/) zie ik toch echt niets staan over de kosten ed. Alleen de inleverdata, de proefjes, wat regels en het insturen van de video.. Nu ben ik wel blond en ondertussen aan het werk, misschien ligt het daar aan..
SusaSuus, de kosten heb ik hier in het topic vermeld, die staan (nog) niet op de site. ($15,-)
Anne_mieke88, de vertaalde proefjes staan op pagina 2. Proefje 4 is later ook omgezet naar 20x40 ring, dus staat verder onderaan op dezelfde pagina. De vertalingen staan als quote. Je moet zelf maar even kijken welk proefje voor jou het best is. De eerste is BB. Dat is alleen stappen, draven en voltes rijden. De 2e is met een klein stukje galop. De derde lijkt al meer op een goed B proefje, en de vierde is het best vergelijkbaar met L1 zonder zijgangen.
Succes!
Yael_Tdh
Geplaatst: 02-04-12 15:04
echt super leuk idee, denk dat ik mee ga doen moet je persee in een pak (om zo maar te zeggen) of mag je ook in zwart wit zou iemand de proefjes willen vertalen voor mij, ik ben zo dislectisch als maar kan dus dat lukt niet
Laatst bijgewerkt door Yael_Tdh op 02-04-12 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Yael_my, de proefjes staan vertaald op pagina 2. Het laatste proefje aangepast voor 20x40 onderaan de pagina.
Er wordt in principe wedstrijdtenue en knotjes gevraagd en cap is verplicht. Als je geen wedstrijdtenue hebt, is een lichte broek ook goed. Jasje is wel gewenst.
Gewoon doen! Heb je niet een lichte rijbroek? Misschien iemand op stal ofzo die een jasje/placetron kan uitlenen? Als je erbij schrijft dat je heel graag meedoet, maar geen officieel wedstrijd tenue hebt, kun je misschien gewoon meedoen. Als je wilt, kan ik wel een berichtje voor je vertalen naar het Engels. Vragen staat natuurlijk helemaal vrij.
tamara266
Geplaatst: 02-04-12 15:27
Even een stipje, wat een leuk initiatief! Vanavond meteen ff in mijn les zeggen
MyLittleLove
Geplaatst: 02-04-12 15:31
Klinkt goed dit! Hoeveel is 15 dollar ongeveer?
Zit wel te twijfelen, in de eigen bak is ze wat oplettender, maar om in wedstrijdtenue nou in de bak bij anderen te verschijnen
MyLittleLove, gewoon doen! Ik doe hetzelfde! Leuker nog, geef het door aan stalgenootjes en maak er een leuke "wedstrijddag" van. Om de beurt elkaar filmen. 't Is een idee.
$ 15,- is op dit moment ongeveer € 11,25. Het ligt natuurlijk aan hoe de koers is als je je inschrijft en betaald, maar dit is het op dit moment ongeveer. (koers is nu ongeveer 1.328)
Het zou wel ideaal zijn natuurlijk, ik wil zelf nog geen wedstrijden rijden aangezien de pony nog behoorlijk groen is, maar een simpel proefje zou wel moeten lukken. Heb je ook niet zo'n spanning enzo. Ik denk er nog even over
Ja, ze willen het gaan herhalen, omdat ze zelf ook wat "opstartprobleempjes" hebben gehad. Het is dus niet de laatste mogelijkheid! Ook ik heb het niet gered en ga zeker voor een volgende keer!
Ik hoop zeker dat ze dit nog een keer doen, ik heb door omstandigheden (paard in de sloot) het paard even vrij gegeven, dus kon ik niet meedoen, maar wil zeker de volgende keer meedoen
Het inzenden van de videos is uitgesteld tot as. woensdag. Door onstandigheden en doordat de site niet helemaal goed werkte, heeft Simone de inzendingen wat uitgesteld. Voor mij komt het nog niet uit, maar allen die de video klaar hadden staan, kunnen deze dus nog inzenden.