_Esther_87_ schreef:Lieve TS...Het lijkt wel alsof je alles alleen in zwart of wit ziet...Zoek de grijstinten daartussen eens op.
Zoek de mogelijkheden!
Ja, er is meermaals gezegd dat je slecht zit. Je geeft zelf aan dat je ook niet tevreden bent met je houding, geeft niets. Ik ben zelf ook niet tevreden met mijn houding, verre van. Maar in plaats van zeggen 'Ik stop ermee, ik kan het niet, ik doe toch niets goed' (zwart) zou je ook kunnen zeggen 'Blijkbaar kan mijn lesgever mij niet helpen, want ik ga niet vooruit. Ik ga op zoek naar iemand die mij wel kan helpen en dan ga ik proberen mijn houding te verbeteren' (grijs!)
Ik hoop dat je probeert wat ik wil zeggen....Het lijkt bij jou zo alles of niets te zijn, ofwel je lesgever is prima en jullie zijn enorm vooruitgegaan, ofwel je kan er helemaal niets van en het zal ook nooit iets worden....Nee meid! Daar zit nog hartstikke veel tussen in, en daar moet jij naar op zoek! Ga zoeken naar het goede, fijne gevoel dat paardrijden je kan geven....Maar dat kan je niet alleen. Je hoeft jezelf niet te leren rijden, je hoeft het niet in een keer te kunnen, je moet alleen een fijne, leuke, uitdagende weg zien te vinden in de juiste richting.
HET IS NIET JOUW SCHULD! dat het nu niet fijn gaat. Jij doet alleen maar wat je hebt geleerd of wat je is verteld!! Het wordt pas jouw schuld als je op deze manier doorgaat, zonder plezier blijft rijden, als je blijft vechten...Maar alsjeblieft ts....Je hoeft niet te blijven vechten, echt niet! Het kan echt, echt, echt waar ook op een andere manier...
Ik zou je zo graag komen laten zien hoe, maar ook voor mij is Antwerpen helaas heel ver weg. Ik zie zoveel frustratie en onbegrip...zo jammer! Durf te geloven dat het anders kan, gun jezelf die kans maar....Het gaat het waard zijn.