Hahahaha, die hebben echt een heel parcours gebouwd! Alleen die afstanden... Ik wil dat stukje over afstanden tussen de hindernissen wel opsturen
Maar ja, ik kan me wel voorstellen dat het heel vervelend voor de menners is. En ook voor de mensen die niet willen springen.
nomorebokt
Geplaatst: 06-03-12 10:08
branka16 schreef:
Menners op dat pad? Kan het me niet echt voorstellen Maar ik zie het probleem niet, even om de 1e heen de rest stap je zo overheen toch
Jazeker, zeer vaak zelfs. Gaat prima als je je paard in het midden van pad houdt. Heb daar zelf aangespannen gereden zeer recent en deze takken tegengekomen.......met een paard wat voor de wagen goed in de hand staat, kan er over heen maar leuk is anders. Met paard en weagen er langs gaat niet....bomen geven doorgaans niet mee
Laatst bijgewerkt door nomorebokt op 06-03-12 10:17, in het totaal 2 keer bewerkt
nomorebokt
Geplaatst: 06-03-12 10:13
Penny of niet Zodiacje, het is de laatste tijd behoorlijk irritant. Er liggen daar op dat pad vaker (eigenlijk standaard) iets van drie hindernisjes waar je leuk over heen kan. Maar nu ligt er regelmatig een hele rits aan takken, met afstanden ertussen waar die van mij niets mee kan. Laatst hadden ze het ook op andere plek gedaan (bij het zwanenopvang-meertje naast bereden politie/levende haven) en zodanig dat je er niet langs kon ofzo......paard brak bijna zijn benen over de wirwar aan takken die er lag.
celinaaaaxx
Geplaatst: 09-03-12 21:30
hihih, ik leg ook wel eens een sprongetje (of parcours soms) neer . maar ik ruim het wel altijd weer op ! (:
Mjetterd
Geplaatst: 12-03-12 11:29
Nou ik snap je irritatie wel hoor , zoals op de foto kun je er gelukkig nog omheen, of in stap over heen. Maar je zal ook vast wel eens een grotere sprong hebben op een smal paadje waar je niet omheen kan. Dan zul je maar net een paard hebben wat niet mag springen of niet kan springen. Of een ruiter zijn die niet zo'n springheld is.
De foto van het parcourtje vond ik wel erg grappig